Minimoog House

Lekker funky. Tof dat de bas nog even een ander lijntje speelt aan het eind.

Misschien een conga solo rond 2:50, wat meer op de voorgrond? Wellicht dat de open HH wat hard staat?
 
Dank. Ja maar ook percussie en natuurlijk de bas. Minimoog is een echte disco bass synth!


Arturia Mini V3
oh cool.. Ik heb die ook. Ach.. ooit een minimoog gewild en dat is de Moog Source geworden.. toen ik nog muziek maakte veel profijt van de mogelijkheid om presets te kunnen wegschrijven.. fijn om weer even terug te kunnen naar een ander geluid.. that's when a VST comes in.. vs de originele Mini.. :D

Maar lekker baslijntje hoor.. fijne feel.. hangt er errug lekker in.. toch een alternatief baslijntje/themaatje zou ook lekker zijn.. (Ik zou er bijna zelf wel wat op willen proberen.. :engel:)
 
Duimpje
toch een alternatief baslijntje/themaatje zou ook lekker zijn.. (Ik zou er bijna zelf wel wat op willen proberen.. :engel:)

Goed idee. Er zit idd best veel herhaling in.
Je bent welkom een alternatief baslijntje te maken. Laat me maar weten wat je van mij daarvoor nodig hebt. Ik heb in principe alleen MIDI info nodig dan plak ik het er zo in.
 
Nummer update!
zelfde linkje


De baslijn heeft nu twee variaties. De variatie tijdens de refreinen is een input van @MacGyverGear
Er zit daar ook noten in die niet in de toonladder horen maar dat klinkt niet storend en juist erg cool vind ik juist dus dank!

Ik zoek nog iemand die een synth solo aan het eind wil spelen dus mocht je iets willen spelen stuur mij een pb.
Er is ook een ander draadje voor hier
 
Vandaag uitgekomen! Hier het release draadje:

 
Vandaag uitgekomen! Hier het release draadje:

Hey man, hij is heerlijk om naar te luisteren. Klinkt zeer professioneel allemaal!

Gloomy
 
Back
Top