Al een tijdje ben ik aan het spelen met de Roland Audio Destruction Patch box. Dit is een apparaatje om o.a. de R8(m) en U220 via het insteekkaartje te kunnen circuitbenden. Zie hier voor meer info. Misschien is die gast van gedachten verandert, maar hij gaf aan dat het zo moeilijk was om onderdelen te krijgen dat ik de laatste unit had.
De resultaten van dit ding kan op zijn zachts gezegd onvoorspelbaar zijn meestal totale chaos destructie, maar er zitten ook switch knoppen of en daar handig te patchen kun je wat meer melodisch achtige dingen maken.
Hieronder een collage van een sessie met de R8m, via een Boss bx-80, Focusrite compounder, Tascam 644, en met Ensoqic DP4 fx. Het idee is dat ik verder ga spelen met diverse fx die ik heb en ook later nog de U220

Circuitbenders - Roland audio destriuction patch box
Custom built electronic audio insanity machines
www.circuitbenders.co.uk
De resultaten van dit ding kan op zijn zachts gezegd onvoorspelbaar zijn meestal totale chaos destructie, maar er zitten ook switch knoppen of en daar handig te patchen kun je wat meer melodisch achtige dingen maken.
Hieronder een collage van een sessie met de R8m, via een Boss bx-80, Focusrite compounder, Tascam 644, en met Ensoqic DP4 fx. Het idee is dat ik verder ga spelen met diverse fx die ik heb en ook later nog de U220