PWM Mantis - Duofone Wasp Mk2 met OSCar filter - Chris Huggett

Zo, dat is een verassing, de laatste synth waar Chris Huggett aan gewerkt heeft, ik ben een groot fan van zijn werk. Jammer dat hij er zelf niet meer van kan genieten, benieuwd naar het eind resultaat van deze synth.
 
Ja ik zag een PWM met enorme prijs maar Mantis is dus iets vrij nieuws. Ipv de Malevonant.

Moet zeggen.. wat ik hoor wel dik zeg.
Prijs gaat zeker wel lager worden denk ik met alle concurrentie.

“Voor die nieuwe Mantis werkte PWM samen met Chris Huggett, bedenker van de befaamde kleine analoge EDP Gnat en Wasp en van de baanbrekende en legendarische, digitaal-analoge hybride OSCar. Huggett is helaas niet meer onder ons maar zijn geestelijke erfenis is terug te vinden in de Mantis. Zijn basisontwerp voor de Mantis werd namelijk door Paul Whittington van PWM in een daadwerkelijke synth omgezet, die de naam Mantis (sprinkhaan) kreeg”

 
Wilde deze in nieuws plaatsen ook al is de aankondiging niet nieuw maar kan nu ge-preorderd worden. (14-18 weken)
Met al het synth geweld van alle kanten is deze Mantis toch geen goedkope synth. Toch nog even onder de aandacht brengen omdat het zonde zou zijn als kleine ontwikkelaars
geen ruimte krijgen en ik vind hem GAAF!

Screenshot 2024-01-15 at 15.23.09.png



 
Jaar vertraging opgelopen dan? Ik dacht dat 'ie afgelopen zomer al uit had moeten komen. Wel een tof ding denk ik, wel stevige prijs in een al erg druk segment.
 
Volgens mij zag ik er hier afgelopen week een voor een relatieve habbekrats te koop staan.

-edit- kan het niet terugvinden. Zal wel MP geweest zijn dan, maar ook daar zie ik hem niet (meer). Never mind.
 
Volgens mij was dat de Malevonent.
dit sonic state filmpje is 11 uur oud. Wat ik hier uit opmaak is dat ze volgende maand gaan leveren inclusief wat herrie patches van blush responce.

IMG_4576.pngIMG_4577.jpeg
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Volgens mij was dat de Malevonant.
Ah dat zal het zijn ja

Yes, inderdaad (en inmiddels verkocht):
 
Zo te horen staat 'ie op Superbooth, hopelijk kan ik hem daar even aan de tand voelen.
 
Misschien kun je hem vragen om die groene cheeks in mooi gebeitst bamboe te maken. Dat type groen is niet bepaald aantrekkelijk vind ik persoonlijk.
 
Back
Top