Modwaev - The Looking Glass

Tof nummertje. Ook best sfeervol, misschien dat je dat nog wat kan verhogen door een paar sounds wat meer te verdelen over het stereobeeld. Dit soort tracks gedijt m.i. wel bij een uitgesmeerd geluid. Die space pluckjes kunnen prima van links naar rechts gaan bijvoorbeeld. De kick vind ik een beetje te plokkerig (volgens mij is dat geen woord maar misschien begrijp je wat ik bedoel :D).

Nice hoe ergens rond 3:50 de drums variëren. Einde is ook goed.
 
Te gekke track, maar je lead is in't eerste deel haast te horen. Ik zou die layeren met een meer, donkere, noot. Succes!
Tof nummertje. Ook best sfeervol, misschien dat je dat nog wat kan verhogen door een paar sounds wat meer te verdelen over het stereobeeld. Dit soort tracks gedijt m.i. wel bij een uitgesmeerd geluid. Die space pluckjes kunnen prima van links naar rechts gaan bijvoorbeeld. De kick vind ik een beetje te plokkerig (volgens mij is dat geen woord maar misschien begrijp je wat ik bedoel :D).

Nice hoe ergens rond 3:50 de drums variëren. Einde is ook goed.
Bedankt allebei voor jullie feedback! Kan me daarin vinden en heb vanavond een poging gedaan wat verdere moves in de mix toe te passen, lead op bepaalde stukken een tikje naar voren gebracht ipv met meer voices layeren en op dat andere geluid gespeeld met een envelope follower gemapped op auto-panner. Beide vrij subtiele aanpassingen maar ik denk dat het er inderdaad beter op is geworden. Thanks!
 
Back
Top