Scamdemic Afterparty (electrochill voor gamers)

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
had een een goeie maand geleden nog wat zitten prutsen met mn inzending voor de sfc22. nummer is nu zo'n beetje 50/50 hardware/software geworden en ook wat korter. denk dattie met de drums op sommige plekken nog wel wat drukker zou kunnen maar heb het toen zo eerst maar gelaten. feedback welkom! en cheers iig :koffie:!!
 
danku hartelijk voor jullie reacties en het luisteren!
mooi @e-Gloomy-nations dat je er ook weer bij bent , ik miste je al!!!
electrochill voor gamers is ook meer een knipoog naar de reacties tijdens de sfcontest22. dit nummer werd toen door een aantal leden geassocieerd met gamermuziek. had zelf die link nog niet gelegd maar als ik nu de playstation aanzet hoor ik het ook
 
danku hartelijk voor jullie reacties en het luisteren!
mooi @e-Gloomy-nations dat je er ook weer bij bent , ik miste je al!!!
electrochill voor gamers is ook meer een knipoog naar de reacties tijdens de sfcontest22. dit nummer werd toen door een aantal leden geassocieerd met gamermuziek. had zelf die link nog niet gelegd maar als ik nu de playstation aanzet hoor ik het ook
Heeeeeeeeyyyy teeP, leuk je weer te lezen man, ja ik heb jullie ook allemaal gemist, ben blij dat ik "terug" ben :)
 
Blijft een mooie track, @teeP!

@Stupide ik was een van die mensen die aan game-muziek moest denken - maar geen diepgaande reden hoor.. vooral omdat ik het soort muziek vaker had gehoord in de (indy) games die ik op dat moment speelde..

Met je eens, natuurlijk - hoewel ik het niet zo snel zou verwachten in de bus of bij de reclassering..
 
Niet slecht, beetje dromerig ook wel. Vind het hoog op de fm achtige belletjes iets vreemds hebben. Iets wat niet helemaal lekker klinkt voor mij. Als ik deze track zelf zou maken, dan zou ik een aantal sounds wijder maken voor een breder stereo beeld. Maar snap ook heel goed je keuze op de manier zoals jij dat hebt gedaan.
 
Heel mooi gemaakt met sfeervolle sounds en de mix is ook heel goed voor zover ik daar verstand van heb. ;)

Zou hem zelf een fractie sneller hebben gedaan.
 
Niet slecht, beetje dromerig ook wel. Vind het hoog op de fm achtige belletjes iets vreemds hebben. Iets wat niet helemaal lekker klinkt voor mij. Als ik deze track zelf zou maken, dan zou ik een aantal sounds wijder maken voor een breder stereo beeld. Maar snap ook heel goed je keuze op de manier zoals jij dat hebt gedaan.
het hoog van de belletjes hoor ik helaas niet. had er eigenlijk een hardware synth voor willen gebruiken maar was daar niet tevreden over dus toen maar zo gelaten. maar ga ik de volgende keer wel weer proberen denk dat het probleem dan wel opgelost zou moeten zijn? en ook het wijder maken van sommige geluiden ga ik vaker proberen te doen, is een goeie tip die ik veel te weinig toepas! thank you :okdan:!!!
 
Heel mooi gemaakt met sfeervolle sounds en de mix is ook heel goed voor zover ik daar verstand van heb. ;)

Zou hem zelf een fractie sneller hebben gedaan.
dankje man! fijn om te lezen :)!!! tempo ga ik de volgende keer ook eens mee zitten klooien mss dattie dan idd beter uit de verf komt!?
 
Back
Top