Moody Moog

Martinez

Ouwe rot
Lid sinds
3 februari 2021
Berichten
527
Locatie
Breda
Onlangs een Moog Subsequent 37 gekocht. Deze moest natuurlijk even getest worden. Dit is het resultaat.

Wat heb ik gebruikt aan synths, vst en outboard:
Synths: Sub37 (bass en lead), mother 32(noisy hihats)
VST: Omnisphere, Keyscape en serum
Outboard: SSL Fusion (op de master bus)
 
Nice! Fijne warme sound, is dat de verdienste van de Fusion? Die box nog steeds lonkt bij mij.
Bedankt!
Combinatie van Fusion en de Moog denk ik. Fusion is echt een aanrader. Je kunt die via Mixing and Mastering in the Cloud | Access Analog proberen. Dat heb ik toen gedaan. Was wel gelijk verkocht en moest er eentje zelf hebben. Nooit spijt van gehad. Het is een flink bedrag, maar het geeft een bepaalde diepte aan je track die ik met plugins niet krijg op die manier.
 
Bedankt!
Combinatie van Fusion en de Moog denk ik. Fusion is echt een aanrader. Je kunt die via Mixing and Mastering in the Cloud | Access Analog proberen. Dat heb ik toen gedaan. Was wel gelijk verkocht en moest er eentje zelf hebben. Nooit spijt van gehad. Het is een flink bedrag, maar het geeft een bepaalde diepte aan je track die ik met plugins niet krijg op die manier.
Ik ga volgende week een dagje naar Superbooth, wellicht kan ik um daar checken, thnx
 
Klinkt erg goed, wellicht staat de moog ietsjes te hard, en je zou er nog wat sidechain aan kunnen toevoegen. Als je dit stukje uit bouwt naar een volledige track zou het zeker niet misstaan in wat toffe progressive house mixes.
Thanks, goede tips. Ga het eens proberen!
 
Back
Top