Revenge ò clock

Als ik het goed heb begrepen is het niet zijn werk maar van zijn broertje en gebruikt die veel Spitfire Audio Samples.
Vind wel dat je de track sectie aan het spammen bent.
Kun je niet een topic maken?
 
Als ik het goed heb begrepen is het niet zijn werk maar van zijn broertje en gebruikt die veel Spitfire Audio Samples.
Vind wel dat je de track sectie aan het spammen bent.
Kun je niet een topic maken?
Het enige wij doen en het meeste verstand van hebben is wat muziek maken.
Ik heb geen flauw idee wat u bedoelt met het “spammen” van de track sectie.
ik bedoel dan dan ik dit echt niet begrijp.
Kan u mij dat even uitleggen zodat ik geen fouten meer maak op het synthforum aub ?

Dank bij voorbaat en excuses voor het “spammen” ik weet zelfs niet wat dat is.

Mvg,
 
Nou je hebt in 1 keer 25 topics met tracks geopend.
Dus nu zie je in de Track sectie een hele rij met alleen jouw tracks.
Als je zoveel in een keer wil delen kun je beter 1 topic maken. of iig maar een paar.
 
Nou je hebt in 1 keer 25 topics met tracks geopend.
Dus nu zie je in de Track sectie een hele rij met alleen jouw tracks.
Als je zoveel in een keer wil delen kun je beter 1 topic maken. of iig maar een paar.
Ik dacht dat onder het topic “tracks”
elke keer een track kon worden gepost.
heb eerst naar wat voorbeelden gezien van andere leden en die hadden telkens ook 1 track staan onder dan die titel ervan.
dus dan heb ik dit compleet fout gedeeld met het Synthforum ? ☹️
 
Ja je kan voor iedere track een topic starten maar naar mijn mening niet 25 in 1 keer.
Als je veel tracks ineens wil delen dan kun je die beter consolideren in 1 topic.
Nou ja das mijn mening iig.

Geen probleem verder. Ik werk hier verder ook niet :)
 
Kleine tip ook: niet teveel tracks in korte tijd (ook niet in 1 topic). Zou een beetje overweldigend kunnen overkomen, met het resultaat dat er misschien afgehaakt wordt en er veel niet eens beluisterd wordt.

Maar uiteraard: ‘t is maar een tip en als jij ‘t anders ziet: helemaal prima 🙂👍

Welkom in ieder geval, en ben jaloers op je productiviteit/tijd voor muziek 😀
 
Kleine tip ook: niet teveel tracks in korte tijd (ook niet in 1 topic). Zou een beetje overweldigend kunnen overkomen, met het resultaat dat er misschien afgehaakt wordt en er veel niet eens beluisterd wordt.

Maar uiteraard: ‘t is maar een tip en als jij ‘t anders ziet: helemaal prima 🙂👍

Welkom in ieder geval, en ben jaloers op je productiviteit/tijd voor muziek 😀
Dankjewel voor de tip 🙏
we zijn allebei hard werkende mensen.
mijn broer staat al meer dan 10 jaar met de nacht en ikzelf sta in 3 shiften en werk nu toch ook al een 25+ jaren.


Als we allemaal tijd konden kopen…
we zouden meer tijd kopen dan synths dat , staat vast 🤣
 
Ja je kan voor iedere track een topic starten maar naar mijn mening niet 25 in 1 keer.
Als je veel tracks ineens wil delen dan kun je die beter consolideren in 1 topic.
Nou ja das mijn mening iig.

Geen probleem verder. Ik werk hier verder ook niet :)
Dankjewel voor de tip 🙏
 
Ik dacht dat onder het topic “tracks”
elke keer een track kon worden gepost.
heb eerst naar wat voorbeelden gezien van andere leden en die hadden telkens ook 1 track staan onder dan die titel ervan.
dus dan heb ik dit compleet fout gedeeld met het Synthforum ? ☹️

No worries. Je hebt je netjes aan de regels gehouden hoor, hier is niets concreet over afgesproken (ook omdat het gewoon niet zo vaak voorkomt haha - lekker bezig!). We doen het denk ik ook een beetje "op gevoel".

Hier een paar voorbeelden voor je:







(Reactie op de muziek hou je nog even te goed, ben alleen in staat om te typen momenteel...)
 
Ook deze is weer indrukwekkend. Klopt de veronderstelling dat je vooral de Spitfire libraries gebruikt? Het klinkt in ieder geval allemaal weer super overtuigend :okdan:. Luisteren jullie zelf veel naar klassieke muziek of zo? Waar halen jullie de inspiratie vandaan? Zelf doet het me ook wel af en toe naast Hans Zimmer denken aan Thomas Bergersen (Two Steps From Hell).

Op het gebied van spammen, volg ik de redenering wel. Open de tracks-sectie maar eens en dan staan jouw nummers allemaal bovenaan waardoor andere leden "in de verdrukking" komen om het zo maar te zeggen. En het lijkt inderdaad een beetje te overweldigend waardoor niet iedereen zich zal wagen aan het beluisteren van iedere track. Misschien mondjesmaat een track posten, zo maak je de anderen nieuwsgierig naar nog meer mooie resultaten ;). O ja ... en zeker meedoen aan de contest op het einde van het jaar.

:doei:
 
Back
Top