CollApril 2023 - Ytse & SmartBits

Ik heb bij begin akkoord schema-tje gemaakt met daarbij klein opzetje. Smartbits heeft daar wat vocals bij opgenomen. Daarna was SmartBits wat minder beschikbaar. Ik heb het opzetje verder aangevuld en ik wacht nu op feedback / goedkeuring SmartBits. De extra tijd kunnen we goed gebruiken.
 
Oe is't nou? :)
Tja, da's een goeie vraag... Ik heb mijn beschikbare tijd voor de CollApril helaas (veel) te optimistisch ingeschat. Ik ben de laatste weken weinig aan muziek maken toegekomen. Dus ik ben de verantwoordelijke dat onze collab niet af is. @Ytse heeft een mooi framework neergezet en het is de bedoeling dat ik daar zang bij doe. Ook de verschoven deadline gaan we (wederom door mij) niet halen, maar uiteindelijk zullen we zeker nog een track plaatsen!
 
Onder het motto liever laat dan nooit en onder niet te hoge verwachtingen komt hier de aap uit de mouw.


Mix moet ik nog een keer naar kijken. Balans lijkt redelijk goed alleen in de dynamiek zitten wat issues.

miet zo bescheiden heel prima track hoor, lekker chill! :okdan: Heb zo op het eerste gehoor niet veel aan te merken op de mix, en de vocals zijn ook dik in orde, dus wat mij betreft helemaal geslaagd heren!
 
Goede track is het geworden, fijne mix ook en mooi arrangement.
Wat me trouwens wel opvalt is hoe bepalend Bart met z'n stemgeluid en melodiekeuze is want vorig jaar hadden hij en ik een hele andere track qua stijl en arrangement maar toch zat het qua melodie wel een (klein) beetje in de zelfde richting, heel herkenbaar in ieder geval.
 
Dank jullie. Mix is idd wel in balans. Toen ik de track wat probeerde te matchen naar streaming level ging er hier en daar wat mis.

Stem van Bart is wel kenmerkend idd. Nadat ik basis had neergelegd heeft Bart er volcals bij bedacht en opgenomen. Daarna is de track wel daarom heen gebouwd.
 
Back
Top