Niet bang zijn hoor

Mooi ingetogen aan het begin en vouwt zich langzamerhand steeds verder uit. Knap gedaan en fijn om naar te luisteren.🙏
 
Zou goed passen als soundtrack bij een serie als Arcadia, zeker die lange shots over natuur en desolate architectuur.

Maar goed, je wilt feedback op de track natuurlijk. Begint kalm en bloeit mooi open maar ik mis wel een beetje een verrassende wending in de akkoorden. Het kinkt nu net iets teveel alsof je een elektron machine met veel cnditional notes laat spelen.
 
Mooi maar toch ook n beetje onheilspellend :D
Puur compliment!
Zou goed passen als soundtrack bij een serie als Arcadia, zeker die lange shots over natuur en desolate architectuur.

Maar goed, je wilt feedback op de track natuurlijk. Begint kalm en bloeit mooi open maar ik mis wel een beetje een verrassende wending in de akkoorden. Het kinkt nu net iets teveel alsof je een elektron machine met veel cnditional notes laat spelen.
Die link met Arcadia geeft nieuwe openingen in me. En wat betreft het geconditioneer, is ook wel zo natuurlijk hoewel met andere gear: Kestep Pro die een Microfreak kietelt. Komt het op hetzelfde neer.
Ligt het aan mij of hoor ik regelmatig kraakjes?

Cheers,
Exo. :mega:
Ja ben bang van wel, den ouden wavestation staat wat verder weg en speelt mee over een vrij goedkope Ad coverter. Zal ooit zijn charmes blijken te hebben
 
Ik dacht misschien mag hier wel overheen gezongen worden!
En soms kan je dat ineens laten gebeuren...


Prachtig nummer. Zeker als je van het genre houdt. Geen drukte maar een heel, relaxte atmosfeer waar je even bij kan wegdromen, uitrusten,...

Fantastisch wat je kan met slechts enkele ingrediënten kan bereiken ... en toch genoeg afwisseling en luisterplezier kan voorschotelen.

Een Korg Wavestate (eventueel Wavestate Native) staat al geruime lijst op mijn verlanglijstje.

Chapeau!
 
3.30 hééél scherpe tonen, doen erg pijn aan de oren, dit luistert weg zoals Enya, geen spek voor mijn bek dus, maar ik vind het wel chapeau dat je zoiets kunt neerpoten.
 
Beide versies mooi, maar met vocalen beter. Wel beetje scherp ja af en toe. Maar echt wel mooie uitgesponnen dromerige klanken.
 
ik luister nu de versie met neoncoloredpixels (oftewel @Schwarze Puppe ), de eerste even stuk geluisterd, al heel mooi, zal ook in zijn geheel luisteren gaan.

in het begin krijgt het een twin peaks gevoel, dat de gehele track blijft, maar het is verschillend genoeg. dus staat op zichzelve!

erg mooi!
 
Ik dacht misschien mag hier wel overheen gezongen worden!
En soms kan je dat ineens laten gebeuren...


oei deze verdient frisse oren en een nieuwe luisterbeurt, straffe toebak - ik kom er op terug
 
Hey toffe track! Die twin peaks opmerking van vink snap ik helemaal. @tragmadat mocht je er nog wat aan willen tweaken, de vocals mogen naar mijn smaak echt wel wat meer op de voorgrond, begin met 3db maar misschien zelf 6db, ze zijn goed genoeg om de lead te nemen ipv de synths….. my 2 cts.
 
Back
Top