Doet er iemand mee 303 day? Challenge 3 maart : 03032023 :)

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.688
Locatie
Streek rond Herentals - België
Iemand zin om mee wat 303 sounds uit te laten tegen 3 maart en ten laatste 3 maart wat online te delen?
Uiteraard mag software, hardware, een korg ms20 kan ook acidy klinken, we zijn ruimdenkend, verras me!

WhatsApp Image 2023-02-25 at 16.29.17.jpeg
 
alles wat mensen doet denken aan n 303 mag meedoen. Ik had eens wat uit de ms20 waar iemand van zei 'dat is net acid' dus - voila, meer moet t niet zijn :)
 
Lijkt mij tof om te horen in ieder geval :). Ik zal eens kijken of ik wat leuks kan maken hiervoor (ipv iets posten dat al op de plank ligt).
 
Anders heeft het weinig zin ;). Hoewel je prima alleen voor jezelf mee kunt doen natuurlijk, maar leukste is dan ook om het te laten horen natuurlijk :)
 
Een roze had ik nog niet veel gezien! ;)

(ik zal maar niet te hard lachen; als ik mijn rode wat teveel zon laat zien wordt het misschien echt een roze...)
 
Ik ga proberen om tegen 3 maart iets aanhoorbaar te hebben. Ik heb in mijn nieuwe studio nog nooit audio naar buiten proberen krijgen, dus dat wordt nog een dingetje. En dan het feit dat ik nu een loop heb die nog heel ver van een nummer staat. Maar meteen een goede gelegenheid om daarin wat meer op de 303 te focussen.
 
Mag tussentijds wat delen? Ik doe het gewoon ;). Het valt me vies tegen om toffe lijntjes te maken met de twee kloons bij een electro-achtige track. Dat gaat met techno toch wat makkelijker...

Zitten spelen met de behringer rd-8 door een boss bx-800, drone uit de korg ms20-mini, aciid uit behringer td-3 en mam mb-33 en nog een kleine arp uit de virus b. Behalve de td-3 alles door ableton gesequenced en wat valhalla fx erover :)

 
Zelfs...zelfs...een Behringer? :)
Uiteraard. Ik wil graag zoveel mogelijk deelnemers en verwacht dus veel Behringer!

Ondanks veel zin in niks nuttigs gedaan vanavond wegens te moe.


Natuurlijk mag tussentijds delen. :)
 
Back
Top