EMU rompler collectie op MP

Reverb aanhalen maar dan daar niet verkopen... dat heeft een reden ook he ;)
Ja, ik herken dit ook wel van mp.nl.
Vorig jaar op reverb zelf toch wel vlot drie Emu ROMs kunnen verkopen tegen stevige prijzen.
Virtuoso heb ik langer mee lopen leuren, maar ook uiteindelijk ook verkocht.
World expedition rom was binnen een uur verkocht, Protozoa en PS Advanced Orchestra binnen 2-3 weken.
Prijzen voor dit soort 'vintage digital' zijn tegenwoordig soms echt bizar hoog, maar in NL is de markt gewoon klein.
 
Ik zou die EMU's wei willen en denken kunnen te samplen


Die Proteus en Emulator sample library heb ik nog nooit gebruikt,,
ik denk ook dat het de waveform source .wav is en niet de preset klank die uit de echte EMU hardware komt
dus je moet die in Proteus of Emultator gebruiken ?

5000 euro is wel onmogelk voor mij,,
maar ik wou altijd al wel eens EMU romplers aanschaffen,

maar de prijzen zullen nooit meer '120' +verz worden voor mij als hobby bezigheid,,
 
Als je die proteus 1 en 2 wil stephen, stuur maar een PBtje met een voorstel of met iets ruilen.
Xlead keys heb ik ook nog ergens in de opslag.
 
De Planet Earth uit het rijtje heb ik ooit gehad en zou deze best terug willen hebben, maar om daarmee nou de rest erbij te moeten kopen..
 
Die Proteus en Emulator sample library heb ik nog nooit gebruikt,,
ik denk ook dat het de waveform source .wav is en niet de preset klank die uit de echte EMU hardware komt
dus je moet die in Proteus of Emultator gebruiken ?

Deze samples zijn wel heel proper de geloopt,,

K had ze extracted met EXS, en nu gesorteerd per noot, maar 't zijn heel veel samples: > 11.000 stuks,
Wel allemaal mono, maar sommige hebben twee versies, mss voor Links en Rechts, of die klinken in stereo erg goed
 
Back
Top