Gebruikt er iemand Clyphx Pro?

NicoNoise

Ouwe rot
Lid sinds
1 september 2002
Berichten
1.382
Locatie
vlakbij Apeldoorn
Hoi allen, ik ben bezig me te orienteren op live looping samen met een maat en gebruiken daar nu de Binklooper voor. Kom er achter dat die nog wat beperkingen heeft voor wat we willen. We zijn met z'n tweeen tegelijk bezig op 1 ableton en daar lopen we tegen wat problemen aan met het armen en unarmen van tracks.

Nu heb ik het bestaan van Glyphx Pro ontdekt.
ClyphX Pro | nativeKONTROL | Advanced Ableton Live ...isotonikstudios.com · https://isotonikstudios.com › ...

Heeft iemand hier ervaring met dat tool? Ben een beetje huiverig voor de leercurve en stabiliteit en kan eigenlijk niet zoveel recente info vinden op youtube.
Ben benieuwd of dit tool makkelijk is eigen te maken. En of er nog alternatieven zijn.
Wat iwe willen is het scripten van Live zodat de loops meer variabiliteit kunnen bevatten. Dat we bijvoorbeeld naadloos beiden tegelijk van de ene set geluiden naar de andere kunnen gaan.

Kortom, iemand ervaringen hierin en aanbevelingen/alternatieven?
 
Ik heb het lang afgewacht omdat live 11 niet ondersteund werd, maar da's nu recent opgelost dus ik ben zelf ook van plan de mogelijkheden eens te testen. Ik volg dit draadje sowieso in afwachting van mensen met ervaring!
 
Back
Top