Wie wil een synth solo spelen?

Nightly Build

beware the fury of a patient man
Lid sinds
11 januari 2002
Berichten
5.921
Locatie
Utrecht, NL
Voor een uptempo disco song die ik aan het maken zou ik graag een synth solo willen alleen zelf ben ik niet zo furtuoos.
Iemand interesse om die voor mij te spelen?

Het moet een beetje klinken alsof het uit de 70's komt dus liefst op een synth gespeeld uit die tijd (Prophet 5, Moog of Jupiter oid) maar met een vituele synth kan je ook erg overtuigens zijn dus dat is ook prima. Het tempo is rond de 124 bpm

Stuur mij aub een pb als je interesse hebt dan stuur ik wat voorbeelden wat voor speelstijl ik zoek en uiteraard de song waarin het dient te komen.
 
Ik zal eens kijken.
Leuk op zich, maar als de track wat verder was uitgewerkt had ik wat meer houvast gehad. :)
Solo van 4 tot 8 maten lang bedoel je toch?
 
Klopt, het nummer is nog in een vroeg stadium.
Je kan ook wachten met de solo tot ik wat verder ben met het nummer dan stuur ik later een update.
Ik ben nu bezig met een piano partij en daarna volgen nog vocals.
Overigens is er geen haast mee want het is een eigen project.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Ik wacht ook nog even op de verdere uitwerking :)

Ik heb al paar keer geluisterd en ook naar je bijgevoegde ideetjes. Voor nu geeft het mij teveel vrijheid om in dienst van een ander te spelen. Maar dat komt vast wel goed 😎💪🏻
 
Ik wacht ook nog even op de verdere uitwerking :)

Ik heb al paar keer geluisterd en ook naar je bijgevoegde ideetjes. Voor nu geeft het mij teveel vrijheid om in dienst van een ander te spelen. Maar dat komt vast wel goed 😎💪🏻

Ik heb expres meer vrijheid gegeven om juist te voorkomen dat de solist in dienst van mij speelt en het meer een samenwerking wordt.
Mocht je te weing inspiratie hebben werk dan eerst aan de hook.
dan kan ik het nummer weer verder bouwen en kan de solo later komen.
 
  • Duimpje
Duimpjes: L3N
Ik heb expres meer vrijheid gegeven om juist te voorkomen dat de solist in dienst van mij speelt en het meer een samenwerking wordt.
Mocht je te weing inspiratie hebben werk dan eerst aan de hook.
dan kan ik het nummer weer verder bouwen en kan de solo later komen.
Ah op die manier! Ja dat kan natuurlijk ook, ik bekeek het echt vanuit een klant-perspectief ;)
 
Ik wacht ook even totdat je wat verder bent met het nummer. Dan kan ik er waarschijnlijk meer mee.
Ik vind het leuker om iets toe te voegen dan dat ik het een bepaalde kant ga opsturen.
 
Back
Top