Dutch House Love #3 op Zo 12 Feb in SoundLab Proton Radio met DFrazz en De Facto.

DFrazz

Music Aficionado
Lid sinds
20 januari 2014
Berichten
387
Locatie
Utrecht
Na een break, heb ik onlangs besloten een nieuwe editie van mijn Dutch House Love show te gaan doen. Deze zal worden uitgezonden in de DJ Mag SoundLab show op Proton Radio. Het eerste uur zal ik een resident set doen, waarin ik mijn persoonlijke favorieten van het moment in een verhaal heb proberen vast te leggen. Tracks van o.a. Robert Babicz, Solee, Harry Lemon/Lemon8 en tracks van opkomende talenten van dit forum, nl. Jason31 (Madman J) en Roonan.

In het tweede uur zal De Facto acte de presence geven met een geweldige set van zijn eigen producties. Hij heeft een prettige diepe melodische techno sound en mijn inziens een prachtig verhaal gemaakt. De Facto is mijn inziens super goed bezig en ik verwacht nog veel meer van hem te gaan zien dit jaar.

A.s. Zondagochtend 12 Februari 06:00-08:00 zullen onze sets via streaming audio te horen zijn op Proton Radio
Proton_radio_Dutch_House_Love_feb_2023_final_version.jpg
 
Dank voor je aardige woorden en deze kans @DFrazz. Ik heb de live-set met veel plezier opgenomen. Ik zit alleen nog even met de tijd, zondagochtend vanaf 6.00 uur. Oei 😄
Gewoon lekker gaan stappen en dan 's ochtends vroeg in tunen. 🙃

Vroeger was de SoundLab show 12:00 -14:00 NL tijd, maar een tijdje terug is dat vanwege een interne herstructurering binnen Proton Radio veranderd. Helaas had ik daar weinig over te zeggen. 🙏🏻
 
Over ongeveer 7 uur en 20 minuten start de Dutch House Love show . Als je terug komt van uitgaan of je hebt net gewerkt en nog niet direct toe aan slapen, tune dan even voor een set van mij en De Facto op Proton Radio
 
Ik heb mijn eigen DJ set van deze show zojuist online gezet.


Tracklisting Dutch House Love #3 [Proton Radio SoundLab] Part 1 D-Frazz
01 D-Frazz feat. Laraaji - Flow (Deep Relaxation Intro) [CD-R]
02 Roonan - Kyron (D-Frazz Consciousness Edit of 2022 Version) [CD-R]
03 Joep Mencke - Sabda (Original Mix) [Klassified]
04 2000 & One - Tropical Melons (Nick Curly Remix) [Cocoon]
05 Lemon8 - A Better Place (Subandroid Remix) [Soundteller]
06 Solee - Vivo (Original Mix) [Future Romance]
08 Robert Babicz - On the Edge [DIRTCUTS]
09 Raxon - Droid Solo (Extrawelt Radical Remix) [Sound of Mind]
10 Robert Babicz - Doctor Kafer [DIRTCUTS]
11 Madman J - Existence [Libertas]
12 The Cure - Love Song (Solee Remix) [CD-R]
13 D-Frazz feat. Laraaji - Flow (Deep Relaxation Outtro) [CD-R]
 
Back
Top