Feline Frequencies - Dub Techno Jam

Dat is nou het leuke aan synthesizers. Je kan ermee de "puur muzikanten"-toer mee op waarmee ik bedoel veel op toetsen drukken en het puur muzikaal bekijken. Maar je kan net zo goed puur de "technische" kant bewandelen en complexe patches en composities samenstellen zonder dat een keyboard echt noodzakelijk is. Heerlijk toch?

Ik zie ook dat de kat het aangenaam vindt :). Tussen enkele draaitjes aan knoppen het schattige beest een aaitje geven ... super :okdan:. En jou dan maar vragend aankijken van wanneer het volgende aaitje komt :) :) :).

Fijn, heel fijn.

:doei:
 
Dat is nou het leuke aan synthesizers. Je kan ermee de "puur muzikanten"-toer mee op waarmee ik bedoel veel op toetsen drukken en het puur muzikaal bekijken. Maar je kan net zo goed puur de "technische" kant bewandelen en complexe patches en composities samenstellen zonder dat een keyboard echt noodzakelijk is. Heerlijk toch?

Ik zie ook dat de kat het aangenaam vindt :). Tussen enkele draaitjes aan knoppen het schattige beest een aaitje geven ... super :okdan:. En jou dan maar vragend aankijken van wanneer het volgende aaitje komt :) :) :).

Fijn, heel fijn.

:doei:
Pcies, virtuoos spelen zal ik nooit kunnen en zo heb ik toch plezier met muziek. De kat is erg fan van m’n muziek haha :)
Die acht en een halve minuut was zomaar om. Prima geluiden en dito arrangement. Meer van dit!
Hey thanks man! Ja gaat er zeker komen!
 
Druk dagje op werk en weer helemaal chill na het luisteren van deze track. Thanks! Echt ff genieten dit.
…en de kat had het ook super naar z’n zin.
 
Klinkt weer, zoals altijd, goed :dj: Lieve studiopoes, ben ik jaloers op ;)
Dankje! Ja tis een schatje. Geïmporteerd uit Roemenie, omdat katten daar opgepakt worden en als ze binnen 2 weken niet geclaimd worden, afgemaakt worden. Deze is heel blij dat ze gered is :)
Druk dagje op werk en weer helemaal chill na het luisteren van deze track. Thanks! Echt ff genieten dit.
…en de kat had het ook super naar z’n zin.
Super! Ja het is voor mij zelf ook een soort meditatieve bezigheid, fijn dat dat ook zo over komt bij anderen!
 
Klinkt erg lekker gelijk andere tracks ook maar even geluisterd Bellflower is ook nice.
Top, leuk dat je ook andere filmpjes hebt gechecked!
Erg lekker, helemaal zen nu :)
Kijk dat was de bedoeling :) :okdan:
Je menselijke onderdaan die heerlijke track laten uitvoeren, pootjes in de lucht en met de show ervandoor gaan. Zo kan ik het ook...
Haha ja zo gedraagt ze zich wel af en toe :duivels:
 
Back
Top