Oldy uit 2008 geremasted!

Dozart

Super Š”asual Dating Real-life Females
Lid sinds
27 juli 2011
Berichten
1.026
Locatie
GB
15 Jaar geleden alweer dat ik deze plaat maakte! :D Ik kwam 'm laatst tegen bij het doorspitten van oude track en vond dat ik 'm maar eens een re-mastering moest geven. :D Gisteren en vanmiddag gedaan šŸ“½šŸ“€ Nog steeds wel trots op dit nummer
 
Fijn variƫrend trance/dance nummertje...
Trapt lekker door...

Misschien iets meer bass over het hele nummer
hij komt vrij vlak over...

Ik zou bijna gaan dansen...(en dat wil wat zegger hoor...wanneer je MIJ ziet dansen...:D;))
Heel tof nummer!:okdan::okdan:
 
Fijne klanken en melodieƫn. De mix lijkt me wel wat overgecomprest. Vooral in het deel climax is dat wat vermoeiend luisteren.

Kan ik helaas niets meer aan veranderen. Komt uit 2008. M'n computer is in de tussentijd al 3x gecrasht of zo. Heb dat bestand allang niet meer...
Dus ja... :)
 
De mix is inderdaad behoorlijk plat. Of heb je de limiter wat te hard aan de gang gezet in je laatste master?

Ik snap je gevoel van trots wel, de melodie had zo van een trance klassieker kunnen zijn. Is het niet een idee om er een remake van te maken? Gewoon opnieuw inspelen / nabouwen. De track heeft er genoeg karakter voor.
 
De mix is inderdaad behoorlijk plat. Of heb je de limiter wat te hard aan de gang gezet in je laatste master?

Ik snap je gevoel van trots wel, de melodie had zo van een trance klassieker kunnen zijn. Is het niet een idee om er een remake van te maken? Gewoon opnieuw inspelen / nabouwen. De track heeft er genoeg karakter voor.

Dat idee had ik ook al laatst ja......
Heb ik wel een beetje lastige ervaringen mee, dat soort pogingen. Wil dan precies een bepaald geluid namaken, en dan geen idee meer hoe ik dat ooit ook alweer gedaan had.
Maar goed, die neiging moet ik dan wellicht een beetje loslaten en het gewoon iets beter dan toen ervoor in de plaats proberen te doen. Ben immers 15 jaar later natuurlijk wel meer gegroeid dan toen :P
Het is wel een leuk idee iig. De track verdient het wel denk ik.
 
Idee voor een collab? :eureka:
 
Back
Top