als je uitbreiding wil

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
7.055
Locatie
Apeldoorn
Ik zag die two tier van een system 55 da's wel handig als je op een gegeven ogenblik wil uitbreiden; Behringer System 55
Nou kijk ik op het web maar nergens worden die clamps apart vermeld, heeft iemand enig idee waar je die kan kopen?
 
Kennelijk kan je met die clamps/beugels van de Mantis een end komen. Ik zit er aan te denken ook zoiets te doen met mijn twee GO cases. Nadeel is dan weer dat het minder draagbaar wordt.
 
Nadeel is dan weer dat het minder draagbaar wordt.
Ik hoef m'n huis niet uit met het spul dus dat maakt niets uit, het is meer dat de hoogte in eigenlijk de enige manier is voor mij want anders heb ik de ruimte niet of moeten andere dingen weg.
Ik heb nog wel wat ruimte omdat ik net een beetje begonnen ben met opvullen dus ik heb nog iets van 70 hp over maar ik zie hoe snel het gaat in enkele weken tijd dus zat er over na te denken.
Kennelijk kan je met die clamps/beugels van de Mantis een end komen. Ik zit er aan te denken ook zoiets te doen met mijn twee GO cases.
Ik begreep na wat zoeken dat die dingen brackets genoemd worden en kwam een draadje tegen over die Mantis brackets, het lijkt als 2 druppels water en da's logisch met een soort kloon van Uli maar het schijnt niet helemaal lekker te passen met de gaten, je moet een beetje boren en pielen; Behringer Eurorack Go stacked ? - MOD WIGGLER

Je kan ook zelf iets van multiplex of alu maken natuurlijk maar een stel kant en klaar wat goed past is wel zo makkelijk.
 
Het is ni erg duidelijk of die Mantis Brackets perfect passen. ik heb er een soort verhoogje in hout voor de Eurorack Go gemaakt, ,namiddagje werk geweest.
 
Kennelijk kan je met die clamps/beugels van de Mantis een end komen. Ik zit er aan te denken ook zoiets te doen met mijn twee GO cases. Nadeel is dan weer dat het minder draagbaar wordt.
Draagbaar kan ik de Eurorack Go moeilijk noemen,met die inkeping die als houder dient. En voorkant bescherming is er ook niet Maar buiten dat vind ik het een goede (koop) studiorack.
 
Back
Top