Beter laat dan nooit: 10 onmisbare muziekproductietips

Beter laat dan nooit: 10 onmisbare muziekproductietips

bombario

Ouwe rot
Lid sinds
9 januari 2004
Berichten
4.617
Locatie
Zwolle
bombario heeft een nieuwe Bit gepost:

Beter laat dan nooit: 10 onmisbare muziekproductie tips - Muziek produceren met de computer is complex. Hoe boek je sneller resultaat?

Muziek produceren met de computer is complex. Zeker als je net begint. Waar steek je tijd in, wat is belangrijk en hoe boek je snel resultaat? Ontdek het in deze aflevering van de Muziekproducer Podcast.


In de show deel ik 10 onmisbare muziekproductie tips... die ik 10 jaar eerder had willen kennen.

Zo hoor je onder andere:
  • Waarom je niet veel plugins nodig hebt.
  • Hoe je sneller en beter mixt in mono.
  • Wat je...

Lees hier meer...
 
leuke podcast weer.. goed down-to-earth advies....
 
wat ook kan helpen om vooruit te komen is jezelf filmen... doe dan net alsof je een tutorial maakt voor anderen:'hoe maak je deze house track'. Dan ga je heel stapsgewijs werken... Kan je achteraf ook zien dat je dus echt 3 uur bezig was met die 4 bar drumloop :-)
 
Nog een tip: zoek een andere hobby wanneer de intrinsieke motivatie weg is, blijf niet trekken aan een dood paard, het is geen werk maar hobby. Doe wat je leuk vindt, het leven is te kort.
 
Nog een tip: zoek een andere hobby wanneer de intrinsieke motivatie weg is, blijf niet trekken aan een dood paard, het is geen werk maar hobby. Doe wat je leuk vindt, het leven is te kort.
Helemaal tegenwoordig, want het kost alleen maar geld. Hoewel de motivatie ook weer zo kan opvlammen.
 
Nog een tip: zoek een andere hobby wanneer de intrinsieke motivatie weg is, blijf niet trekken aan een dood paard, het is geen werk maar hobby. Doe wat je leuk vindt, het leven is te kort.
oh, ik dacht juist dat het kopen van een nieuwe synth dan de oplossing is :engel:
 
Laat ons toch maar bij de werkelijke 'tips voor muziekproductie' blijven en niet zeggen 'wat mensen zouden moeten doen', ok? ;)
 
Back
Top