X32-Rack en Logic Pro X

VasC

Dat smurfen we...
Lid sinds
8 november 2003
Berichten
3.565
Locatie
Boven het Noordzeekanaal
Beste SFers,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik zit met het volgende:

Ik heb een Behringer X32-Rack + SD16. Nu wil ik de losse kanalen kunnen opnemen in Logic. Wat ik voor elkaar krijg is dat als ik twee externe synthesizers met midi afspeel ik deze kan horen via de verschillende kanalen in de mixer (de ene in de X32, de andere via SD16), ik zie ook de VU meters. Daarnaast kan ik ook de kanalen opnemen in Logic. Echter, wat ik zou willen is dat ik in Logic de audiokanalen monitor en dat ik daar in the box effecten er op kan zetten. Echter, ik zie wel dat de signalen op de kanalen binnenkomen in Logic (zie schermafbeelding). Ik kan de audio ook opnemen (en daarna hoorbaar afspelen), maar ik hoor ze niet live via Logic als ik de midi afspeel. Ik heb voor beide kanalen input monitoring aanstaan.

Scherm­afbeelding 2023-01-25 om 19.51.28.png


Bijgevoegd ook de instellingen van de X32.

Scherm­afbeelding 2023-01-25 om 19.36.14.png
Scherm­afbeelding 2023-01-25 om 19.35.58.png


Weet iemand waar ik een denkfout maak? Volgens mij deed ik het zo ook altijd met de Echo AudioFire 12 in het verleden.

Alvast bedankt,

VasC
 
Bleef toch een beetje rommelen, maar ik zag dat de buffer size ook veel te hoog stond.

Deze aangepast en nu draait hij als een zonnetje.
Scherm­afbeelding 2023-02-05 om 11.54.08.png
 
Altijd handig dit soort info. Ik vond op het net zo een kant-en-klare Logic M32 setup.
Wel super handig...
 
Het valt mij op dat ik soms dus even niks hoor in Logic bij het starten van een nieuw project. Dan even een keer de Buffer Size aanpassen en desnoods weer terug doet de trick Vreemd, maar het werkt :)
 
Back
Top