Voor alle music producers die hun tracks live willen horen en feedback willen.

just a dude

Stamgast
Lid sinds
24 juni 2018
Berichten
410
Check de link hieronder om tezien wat je moet doen om je track te submitten.
Hij draait alle tracks volledig en daarna krijg je feedback van hem en luisteraars in de chat.
Tis een iet wat alternatieve maar leuke community van en voor muziekliefhebbers.8)
Hij draait alle genres!


 
Laatst gewijzigd:
Ik ben een beetje huiverig voor "trolling encouraged" en "rate in cats". Het is een 2 uur durende uitzending zonder garantie dat je track voorbij komt, dat neemt best een hap uit mijn vrije tijd.
 
Ik ben een beetje huiverig voor "trolling encouraged" en "rate in cats". Het is een 2 uur durende uitzending zonder garantie dat je track voorbij komt, dat neemt best een hap uit mijn vrije tijd
Sommige uitzendingen zijn 3 uur of langer!Dat hou ik ook never niet vol...
Je kan atijd later door de youtube streaam scrollen om tekijken of je track is gedraait.
Ze posten ook best lange tracks dus de teller staat nu op 50 comments zie ik net ..elke comment is een track...dat is dus 50 tracks...maal gemm track 4 minuten...200 min.....dus zit je al tegen 3 uur
Degene die hij de eerste sessie dus niet kan afspelen neemt hij mee in de volgende sessie.
 
Ik ben een beetje huiverig voor "trolling encouraged" en "rate in cats". H
Niks om huiverig voor tezijn...zijn mensen net als jij en ik die van muziek maken houden ...van beginner tot de al wat ervaren....soms zie je live jams met video clips enzv....tis vooral fun ...de clown kan soms wel de neiging hebben om zijn billen telaten zien....dan kijk ik even weg....:D...hij heeft soms ook gasten ...:okdan:
 
Niks om huiverig voor tezijn...zijn mensen net als jij en ik die van muziek maken houden ...van beginner tot de al wat ervaren....soms zie je live jams met video clips enzv....tis vooral fun ...de clown kan soms wel de neiging hebben om zijn billen telaten zien....dan kijk ik even weg....:D...hij heeft soms ook gasten die ook feedback geven...:okdan:
 
Beetje nacht-tv vibes dit kanaal *D (niet per se slecht)
 
wejaaaa al heel veel tracks laten spelen in die show, tis wel grappig ;) , als je iets inzend dan speelt ie het altijd , kritiek moet je soms met een korreltje zout nemen! Het goed is dat er veel luisteraars zijn in heel europa/amerika zodoende krijg ik af en toe wat extra volgers op soundcloud , dus win win win
 
Alleen zijn sommige 'regels' wel een beetje weird, 'call someone a kunt.....at all times'. Tja, misschien is ie ook wel weird.

Beetje "banter", zoals men het aan die kant van de Noordzee noemt.
Deed hij toen hij eens in Utrecht speelde zelfs tijdens zn set.
 
Back
Top