• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Keytek CTS-2000 bijzondere vintage Cross Transwave Synth -> 8 voice VCF CEM 3389

Prijs
500 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Lid sinds
14 februari 2015
Berichten
993
Ik heb deze prachtige synth onlangs gekocht, geheel tegen m'n principes in keys-synths te kopen, I am stuck on racks. Deze synth is in sound en specs een synthesizer die makkelijk in de 3000 euro prijsrange zou kunnen vallen, en dat gaat waarschijnlijk op termijn ook gebeuren. 320 wavetables, 8x CEM 3389 VCF's en verder analoge synthese, en doet niet onder voor een Microwave 1 REV A maar dan zelfs met betere specs en goede editing mogelijkheden vanaf het frontpanel! Design is een van de mooiste naar mijn mening, en de bouwkwaliteit is ongekend; zeer zware degelijke behuizing en top toetsenbord. Deze synth weegt iets richting de 20KG schat ik!

Nu zoek ik toch de rack versie, heb alweer spijt omdat m'n studio in Portugal staat en deze onmogelijk mee te nemen blijkt in het vliegtuig, ik had hem een stuk compacter en lichter geschat.

Dus; Te ruil tegen de CTS-1000G (de preset-rackversie van deze synth, of te koop voor hetzelfde bedrag wat ik ervoor betaald heb twee weken geleden, 500 euro.
 
Deze was overigens vrijwel direct verkocht dus mag dicht! Wel nog op zoek naar de rack-versie want het was helaas geen ruil...
 
Back
Top