Geluidsdrug Twente - Electronic Jamsession #4

Geluidsdrug Twente - Electronic Jamsession #4
Geplaatst door ActoDi
Sickhouse, Stationsplein 1a (bovenste verdieping), 7511 JD Enschede
Vrijdag, 20 januari, 2023 - 19:30
Tot: Zaterdag, 21 januari, 2023 - 2:00
(---)
Categorieën

Aankomende data
Alle tijden worden weergegeven voor tijdzone: Europe/Amsterdam

Dit event is afgelopen

ActoDi

Tweaker
Lid sinds
9 januari 2008
Berichten
185
Locatie
Enschede
Het is dan eindelijk weer zo ver, vanavond (vrijdag 20 januari) zal er weer een Geluidsdrug Twente Jamsessie plaats gaan vinden. 
Dit keer bij artspace "Sickhouse" in Enschede! Breng je favoriete synth, drumcomputer, FX-bak of elektrische banjo mee. Van beginnende synthnerd tot expert knob twiddler, iedereen is welkom.

We beginnen de jam om 19.30 en kunnen tot ongeveer 00.00 doorgaan.
 Daarna hebben we nog een uurtje of twee voor livesetjes door liefhebbers.

Twee area's met dikke soundsystems:
* MAINSTAGE: Experimental, Noise, Rhythms on the main soundsystem
* CINEMASTAGE: Melodic, Poly-Rhythms, advancedin a cosy cinema setting

Benodigdheden:
Neem je eigen gear mee en de nodige audio en MIDI kabels. Wij zorgen voor een MiDiClock voor iedereen en een Mixer om op in te prikken.

Special guest:
Nicolas Toussaint van SoundForce. Hij gaat meer vertellen over zijn nieuwe dedicated Jupiter VST midi controller SFC-8 en biedt de ruimte om hem uit te proberen. Check de SFC-8 review op Music Radar

Drankjes zijn te verkrijgen aan de bar bij Sickhouse op eigen kosten.



Meer info, foto's & updates:
FB Geluidsdrug Twente
IG Geluidsdrug Twente
 
Leuk zeg! Helaas te kort dag voor mij, hoop een volgende editie te kunnen komen.
We willen elke twee maanden een sessie gaan plannen, liefst op verscillende locaties in Twente. Ik zal het volgende keer wat eerder of Syanthforum gooien, nu ik weet dat er een evenementenadgenda is!
 
Aii dat was te kort dag. Heb je evt ook een mailinglist voor ald je dit vaker gaat doen?
 
Aii dat was te kort dag. Heb je evt ook een mailinglist voor ald je dit vaker gaat doen?
Was heeeel kort dag idd! Mailinglist hebben we niet. Wel telegram announce kanaal: 🪄 Geluidsdrug Twente 💊

En anders FB of IG onder Geluidsdrug Twente.

De volgende zijn we nu aan het plannen en zal ik ruim op tijd hier posten.
 
Was heeeel kort dag idd! Mailinglist hebben we niet. Wel telegram announce kanaal: 🪄 Geluidsdrug Twente 💊

En anders FB of IG onder Geluidsdrug Twente.

De volgende zijn we nu aan het plannen en zal ik ruim op tijd hier posten.

Dank! Ik heb me aangemeld via de Telegram link
 
Back
Top