Oude vent, nieuw lid

Neef EP

Nieuwkomer
Lid sinds
31 december 2022
Berichten
19
Locatie
Didam
Goedendag muziekers,

Graag stel ik me voor als Neef EP.
Eigenlijk gewoon Eric, maar aangezien mijn neef (Rfb voor intimi) al een tijdje actief is en we met dezelfde achternaam (gaan) werken hou ik het even hierop.
Gezien zijn deelname heb ik me aangemeld om op hem te kunnen stemmen. Mag toch, onderling? 😇
Daarnaast om mijn eigen muzikale activiteiten weer een beetje op te krikken, ervaringen te delen of vragen te stellen.

Voor wat betreft muziek een brede smaak.
Van ambient tot techno, van ABC tot Yello met een voorkeur voor The Future Sound of London.
Zelf wat aan het rommelen met vst's nadat ik langzaam maar helaas zeker door de jaren heen mijn hardware heb weggedaan.
Maar vanaf dit weekend eigenaar van een JD-Xi. Voor de fun, maar op dit moment nog niet zeker of het ook 'trotse' eigenaar is. We gaan het meemaken.

Ik ga even een stem uitbrengen en de rest van de nummers luisteren van de contest.

Gegroet,

Eric
 
Nou, bij extraterrestrial denk ik aan buitenaardse wezens enzo. Ufo's, aliens. Mooi topic.
Met Exoterrestrial bedoel je iets dat wellicht van iets dichterbij komt. Neem bijvoorbeeld de mogelijkheid dat deze wezens wellicht van 'ergens anders' op deze aarde vandaan zouden kunnen komen.
Wilde even polsen of dat jouw idee is en of je daar iets mee hebt. Ik wel namelijk.
Maar het kan ook gewoon een 'coole' naam zijn, zonder verdere bijbedoelingen. No offence, just checking 👽👍

Groet,
Eric
 
Welkom!
 
Kom maar op met je stukken! Te mooi om ze niet te laten horen. Volgende SF contest verwacht ik dat je erbij bent!
 
Back
Top