Dubbing it Easy

Lekker
 
De piano heeft een wat hoog honky tonk niveau voor mijn smaak maar verder klinkt je track lekker!
 
dank jullie voor het luisteren en mooie reacties :okdan:!!!
een solo had er denk ik ook wel bijgepast. voor de dubversie had ik dan wat stukken kunnen gebruiken met echo erop en zou ik het nummer ook wat anders moeten indelen. maar wil nu eigenlijk eerst met een ander project aan de gang. en het heeft ook geen haast verder
honkytonk vind ik wel fijn maar begrijp best dat het voor een ander wat minder kan zijn :)
 
Dankje Stupide!!

@Dilago als ik dat talent had gehad dan had er ook zeker zang bij gezeten. maar ben nooit verder gekomen dan wat gebrul op een blauwe maandag in een deathmetal band :). een stukje solo op gitaar voor de laatste brug zou nog wel moeten lukken denk ik.
 
Lekker elektronische rasta/reggae/dub/echo drums, nummer met idd een :peukie::D
Goed opgenomen overigens...:okdan:
 
Dankje Stupide!!

@Dilago als ik dat talent had gehad dan had er ook zeker zang bij gezeten. maar ben nooit verder gekomen dan wat gebrul op een blauwe maandag in een deathmetal band :). een stukje solo op gitaar voor de laatste brug zou nog wel moeten lukken denk ik.

Je kan ook vocal samples gebruiken. Royalty free te vinden op bijvoorbeeld Splice.com of Loopmasters.com
En er zijn ook apps / plug-ins waarmee je vocals kan genereren.

Anders toch gewoon zelf vals zingen en dan auto-tune er over. klink je ineens als een pro :)
 
Dankje Stupide!!

@Dilago als ik dat talent had gehad dan had er ook zeker zang bij gezeten. maar ben nooit verder gekomen dan wat gebrul op een blauwe maandag in een deathmetal band :). een stukje solo op gitaar voor de laatste brug zou nog wel moeten lukken denk ik.
Vocalen is als elk ander instrument 10% talent en 90% hard werk om dat talent te ontplooien.
 
Je kan ook vocal samples gebruiken. Royalty free te vinden op bijvoorbeeld Splice.com of Loopmasters.com
En er zijn ook apps / plug-ins waarmee je vocals kan genereren.
Ik ben sceptisch of de klassiekers zo ontstaan! Dan zou ik nog liever een dub versie maken van een bestaande reggaetrack en 50% royalties afdragen.
 
Lekker elektronische rasta/reggae/dub/echo drums, nummer met idd een :peukie::D
Goed opgenomen overigens...:okdan:
dankje man!! mooi dattie daar ook wat goed doorkomt :okdan:!!

Je kan ook vocal samples gebruiken. Royalty free te vinden op bijvoorbeeld Splice.com of Loopmasters.com
thanks! ik ga die sites eens tsjekken met die samples. voor dub heb je toch maar korte stukjes zang nodig. het zou het nummer daarom mss nog wat interessanter kunnen maken?
Vocalen is als elk ander instrument 10% talent en 90% hard werk om dat talent te ontplooien.
er is nog hoop :) toch hou ik het maar bij instrumenten die zijn al moeilijk genoeg en je kunt ook niet alles doen. m'n zangkunsten gebruik ik wel voor onder de douche of tijdens de afwas ;).
 
Vocalen is als elk ander instrument 10% talent en 90% hard werk om dat talent te ontplooien.
Dat is niet waar.
Je hebt talent nodig en veel.
En heel veel studeren.
Je talent ontplooien is ook geluk en op het juiste tijdstip.
Wat wel waar is dat de aanhouder wint.
En daar ken ik wel wat voorbeelden van.

Groeten van andreos.
 
Back
Top