Call me anytime

Gaaf hoor.
En die videoproductie ook.
Volgens mij is het allemaal multi takes. Respect.
Hoe heb je die bewegende shots gedaan?
Heb je zo'n motorized slider?
En mooie verzameling gear ook.
 
Dank voor de complimenten!


Btw, mooi t-shirt heb je aan

Dank je.
Dat kocht ik ooit om Martin Molin van Wintergatan te ondersteunen bij zijn poging een betere marble machine te maken.


Volgens mij is het allemaal multi takes. Respect.
Hoe heb je die bewegende shots gedaan?
Heb je zo'n motorized slider?

De Wavedrum performance is één take.
Daarvoor heb ik gebruik gemaakt van de Trexo wheels een kleine robot dolly waarvan je de route kunt programmeren.
Overigens reed die over een flightcase die op een keyboard standaard stond, dus de werkelijkheid was wat minder idyllisch en meer ad-hoc. ;)

Ik loop inmiddels wel een beetje tegen de beperkingen van mijn niet al te nieuwe computer en software op.
Die Wavedrum takes kreeg ik ook niet altijd even synchroon.

Zou zelf geprobeerd hebben de melodie (Apple tune) iets langzamer te zetten

Ik wilde de 'illusie' van de telefoon die over ging in stand houden voor de beoogde grap. ;)
 
Super cool, is het origineel niet uit "American Psycho ?

Ik weet niet wat je precies met het origineel bedoelt, maar ik heb de illusie dat ik (op de ringtone na) elke noot zelf bedacht heb. ;)
 
hahaha, geweldig, in het begin van de video dacht ik, vergeet die nu dat eruit te monteren? Vervolgens bouw je er een heel nummer omheen. Geweldig idee en super uitgevoerd!
 
Ik had hem geprogrammeerd om hem heen en weer le laten rijden, maar het duurde inderdaad even voor het vertrouwen er was. :D
Ja, snap ik.
Gaaf man. Ik heb ooit een motorized slider geprobeerd.
Dat is 'an sich' wel een heel mooie oplossing. Maar wel duur, lomp en tijdrovend om goed op te zetten en past niet bij hoe ik in m'n hobbymatige leven sta.
Dan moet je 'of' veel tijd, geld en ruimte hebben. Of hem vaak gebruiken zodat je daar tijd, geld en ruimte voor over hebt.
Beide was niet het geval, dus hij mocht na een paar testpogingen weer retour.
 
Dat is 'an sich' wel een heel mooie oplossing. Maar wel duur, lomp en tijdrovend om goed op te zetten en past niet bij hoe ik in m'n hobbymatige leven sta.

Ik heb dat ding via Kickstarter met het oog op een videoclip waar ik toen mee begon.
Dat wordt iets met miniatuur en stop motion en zo'n wagentje leek mij ideaal om dat te filmen.
Dat is het ook wel gebleken, maar inderdaad, goed filmen kost tijd.
Vooral ook om het te leren, maar met deze video heb ik weer wat ervaring opgedaan.
 
Het begon als idee voor een grapje en dat is het uiteindelijk geworden, maar voor iemand die geen performer is en weinig met jazz heeft vond ik deze toch niet onaardig geworden voor wat het is.


Hola.
Hele leuke track.
Groeten van andreos.
 
Ik heb dat ding via Kickstarter met het oog op een videoclip waar ik toen mee begon.
Dat wordt iets met miniatuur en stop motion en zo'n wagentje leek mij ideaal om dat te filmen.
Dat is het ook wel gebleken, maar inderdaad, goed filmen kost tijd.
Vooral ook om het te leren, maar met deze video heb ik weer wat ervaring opgedaan.
Ja idd .
En een hobby mag ook tijd kosten. Stop motion is ook gaaf idd. Een aantal keren gedaan, ook heel tijdrovend. Maar wel de moeite waard.
 
Back
Top