Colors Of Black

Fifth Bot

d[-_-]b
Lid sinds
14 mei 2018
Berichten
2.735
Locatie
Nijmegen
Ik ging bijna de verkeerde kant op met deze track, ik liet me even verleiden door het licht (zie dit draadje), maar gelukkig wist ik het pad to the Dark Side wel weer terug te vinden.
Hoe is die zo? Nog wel wat twijfels over het een en ander, feedback is dan ook zeker welkom.

 
Wel sfeervol. Mix is ook lekker. Toch pakt het me niet echt. Misschien iets te weinig wat de aandacht pakt?
Hey, ja mij eerlijk gezegd ook niet haha! Ik ben er maar matig tevreden mee, sommige stukjes vind ik wel leuk maar het geheel niet. Eea is denk ik ook over produced, nou ja, het was wel weer leerzaam :p
 
Heb het niet helemaal afgeluisterd, het begint wel interessant maar op ongeveer de helft vraag ik mij af of er nog iets nieuws gaat komen. Ik zou het inkorten en er dan niet zo heel veel meer aan veranderen. De goeie stukjes zijn goed.
 
Heb het niet helemaal afgeluisterd, het begint wel interessant maar op ongeveer de helft vraag ik mij af of er nog iets nieuws gaat komen. Ik zou het inkorten en er dan niet zo heel veel meer aan veranderen. De goeie stukjes zijn goed.
Nah, ik ben de track helemaal beu, te lang aan geknutseld, dus dit is het: next please! ;)
Wel bedankt voor het luisteren en je feedback!
 
Back
Top