Behringer RD-9 voeding vraag

MPCman

Ouwe rot
Lid sinds
27 september 2002
Berichten
515
Locatie
Halifax, NS, Canada
Ik heb onlangs een B-Stock RD-9 van Thomann ontvangen hier in Canada. De voeding is van het type dat je er verschillende stekkers op kan zetten, in mijn geval zat er alleen een europese stekker bij/op. Voor degenen die een RD-9 helemaal gloednieuw hebben gekocht; zaten er in jullie geval meerdere stekkers bij?
Ik ben in het bijzonder op zoek naar een Noord Amerikaanse stekker. Ik gebruik de voeding nu met verloopje, maar dat is niet ideaal want de voeding valt er makkelijk uit.
Ik had al een email naar Thomann gestuurd met deze zelfde vraag, maar dat krijg ik simpelweg het antwoord dat AL HUN PRODUCTEN met Europese stekker geleverd wordt (zonder informatie te geven over hoeveel stekkers er bij de RD-9 normaal zitten).
 
je zou er eventueel een kabel aan kunnen solderen. mits je de boel goed vast zet.
anders ff op ebay checken of die voeding erop staat. kosten een paar euro
 
Bedankt voor de reacties. Ik had al even gezocht naar los verkrijgbare voedingen maar tot nu toe was dat ook alweer een paar tientjes.

Ik ga het denk ik oplossen door een Europese stekkerdoos met het verloopje aan te sluiten en daar de voeding in te pluggen. Over een paar maanden ben ik weer in NL dus dan neem ik er een mee op de terugweg.
 
Ik zal straks ook eens checken.

Weet niet wat het kost om het vanuit NL op te sturen, maar MOCHT ik er een hebben, zou dat een optie zijn.
 
Bij Arturia gear krijg ik alle "stekerverloopjes" bij Behringer krijg ik alleen degene die van toepassing is van het land van de leverancier.
 
Plaats even een fotootje van de stekker en voeding, ik heb nog best wat van die dingen liggen hier.
En ik heb er niets aan.
Ik heb de PSU inmiddels uit de kabel spagetti kunnen bevrijden, bij deze foto's.

Mocht iemand daadwerkelijk een geschikte stekker hebben, dan zou versturen op mijn kosten ook naar een NL adres van familie kunnen natuurlijk, dan neem ik het deze zomer mee terug hierheen.
 

Attachments

  • 20230113_094341.jpg
    20230113_094341.jpg
    150,1 KB · Bekeken: 80
  • 20230113_094405.jpg
    20230113_094405.jpg
    138,9 KB · Bekeken: 84
  • 20230113_094415.jpg
    20230113_094415.jpg
    167,1 KB · Bekeken: 78
  • 20230113_094459.jpg
    20230113_094459.jpg
    141,3 KB · Bekeken: 84
😅 vergeten te kijken nog.. ga ik zsm doen!
 
Heb zelf niets van Behringer en gaat er ook niet komen. Heb ff gekeken naar unboxing video op youtube. Daar zie wel zn ander verloop stukje

 
Heb zelf niets van Behringer en gaat er ook niet komen. Heb ff gekeken naar unboxing video op youtube. Daar zie wel zn ander verloop stukje


Ook bedankt voor deze links trouwens, ik zie inderdaad dat ze bij Andertons wel een verloopje hadden, maar iemand in het gelinkte topic kreeg 'm er niet bij.
 
Ik heb 3 bevel guppies gekocht, daar zaten ze bij.
Helaas heb ik ze niet kunnen vinden.

Maar je kan gewoon een standaard voeding gebruiken. Moet wel het goede voltage, polarisatie en stroomsterkte kunnen leveren. Kost niet meer dan €20
Yes. Ik denk dat ik het oplos met Nederlandse stekker dozen met geaarde stekker en een verloopje, dat werkt in mijn ervaring goed genoeg. Die neem ik deze zomer uit NL mee, heb er nog een stuk of wat liggen.


Bedankt voor het meedenken iedereen, ik denk dat we verder geen aandacht meer aan dit topic hoeven te besteden.
 
Back
Top