Modwaev - Enter Machines

Transistor

Insomniac
Lid sinds
3 december 2001
Berichten
715
Locatie
Op de stoep van Den Haag
Hij sluipt er wat langzaamaan in, daar ging ik voor maar hopelijk voelt de reis naar de eind-bestemming niet te lang aan. Wat distorted sample opnames met verschillende manieren van feedback geknipt en opnieuw ingeladen op een mono track in de MPC voor ritmische controle en choking. Ik beleef de laatste tijd veel plezier met dat process :)

 
Dik sfeertje! Ik kreeg meteen Mick Gordon associaties en moest even terugzoeken maar die had ik bij jouw vorige track ook en had ik daar ook al geschreven. Stuur eens wat op naar een game studio is mijn advies.

Dat thema wat er rond 4:30 inkomt zou je eventueel wat meer door de track kunnen verweven.
 
Oh, deze kruipt langzaam waar hij niet gaan kan, maar ik geniet er van.
Het einde is echt heel vet.
Past goed als soundtrack bij een vette actie / cult film.
 
Dik sfeertje! Ik kreeg meteen Mick Gordon associaties en moest even terugzoeken maar die had ik bij jouw vorige track ook en had ik daar ook al geschreven. Stuur eens wat op naar een game studio is mijn advies.

Dat thema wat er rond 4:30 inkomt zou je eventueel wat meer door de track kunnen verweven.
Dank je, ook nogmaals voor de introductie van MG BFG division destijds! Had je suggestie toen voor wat meer rust punten in deze laatste geprobeerd toe te passen. Zal dit advies ook ter harte nemen en een beetje gaan rond snuffelen.
 
Had je suggestie toen voor wat meer rust punten in deze laatste geprobeerd toe te passen.
Ik vind dat in deze track ook goed gelukt!
 
Wel toffe sounds. Ik zou het wel veel meer uitsmeren over het stereobeeld, dat versterkt het overrompelende effect (dat volgens mij hier beoogd wordt) alleen maar. En dan kan je de mix een beetje meer ruimte geven (zo als de beats erbij komen is het behoorlijk dichtgesmeerd).
 
Wel toffe sounds. Ik zou het wel veel meer uitsmeren over het stereobeeld, dat versterkt het overrompelende effect (dat volgens mij hier beoogd wordt) alleen maar. En dan kan je de mix een beetje meer ruimte geven (zo als de beats erbij komen is het behoorlijk dichtgesmeerd).
Hey, bedankt- dit is erg goeie feedback. Vooral tegen het eind had ik moeite met de mix. Ik denk inderdaad dat dit de move is die ik niet had gemaakt. Zal relatief makkelijk toe te passen zijn ook, ik ga het proberen!
 
Ozone Imager is een gratis plugin waarmee je super eenvoudig sounds breder in het stereo beeld kunt zetten (en ook kunt zien of de plugin effect heeft of niet). Is een waardevolle tool als je niet al te veel panning wilt toepassen.
 
Back
Top