Tg77 vraagje Feedforward naar beide inputs operator( when not used )

the tall lad

https://soundcloud.com/ge
Lid sinds
12 juli 2002
Berichten
2.084
Locatie
YOU
Vraagje voor de tg77-sy77-sy99 owners.a
Als je een algoritme neemt waarbij beide inpus van een operator ongebruikt zijn kan je via het feedforward-feedback menu een andere operator naar een van beide inputs sturen .
Ik vindt het vreemd dat ik niet eenzelfde operator naar beide available inpus kan routen .
Bijvoorbeeld algo 38 heeft beide inputs van op 1-2 nog open ,maarje kan operator 5 maar naar een enkele input routen
Ben nu aan de slag met de coffeeshopped editor (demo en is niet aangesloten op mijn tg77) en daar kan je dat dus wel, pic toon op5 feedforward naar beide inputs van op1
dus lijkt me sterk dat het een fout is in de editor .
Toch maar even vragen voor de zekerheid .
cUMW2tT.jpg
 
Bij mijn weten heb je 1 feedback pad. Als in maar 1 bestemming. Als de editor aangeeft dat ermeer bestemmingen mogelijk zijn komt dat mij over als wishful thinking. Maar misschien heb ik het helegaar verkeerd!

ok, kijk net t plaatje van je editor. Lijkt idd 3 feedback Paden. Hmm, excuus, forget what i said, hier moet ik nog Ff in duiken. Ik herken t niet maar het is al ff terug dat ik mn Sy99 heb aangeslingerd.
 
Bij mijn weten heb je 1 feedback pad. Als in maar 1 bestemming. Als de editor aangeeft dat ermeer bestemmingen mogelijk zijn komt dat mij over als wishful thinking. Maar misschien heb ik het helegaar verkeerd!

ok, kijk net t plaatje van je editor. Lijkt idd 3 feedback Paden. Hmm, excuus, forget what i said, hier moet ik nog Ff in duiken. Ik herken t niet maar het is al ff terug dat ik mn Sy99 heb aangeslingerd.
Neen hoor .
Je kan inderdaad 3 verschillende operators kiezen als feedback-feedforward source , dat heeft de editor correct .
In het voorbeeld zijn dat operators 6-5-4.
Wat je volgens mij niet kan doen is vb op6 naar de twee beschikbare inputs van op 1 routen omdat tenminste een input beschikbaar moet zijn voor eventueel noise -awm
 
De Sy-serie (heb hier 2 SY99-en staan en zojuist nog eens geverifieerd) kan een operator maximum als 1 source gebruiken. Je kan dus op5 als source gebruiken voor op1 maar dan kan je hem niet als tweede source voor een andere operator gebruiken.
Je kan wel op5 als source voor op1 gebruiken en dan de output van op1 feedbacken naar op1. Dit hangt uiteraard van de structuur van je algoritme af maar voor nummer 38 geldt mijn verhaal in ieder geval (op1 heeft 2 vrije inputs).

Succes :doei:
 
Laatst gewijzigd:
Zoals ik had gedacht .
Die coffee shopped editor is dus verkeerd , heb al bug report gestuurd .
 
De editor is toch niet helemaal verkeerd .
Ik heb mijn tg 77 nog eens bovengehaald want die zat in een verhuis doos .
Neem volgend agoritme (nr 45)
1.jpg

Je kan op1 als feedback-feedforward source kiezen en naar elke andere operator routen ,maar idd slechts naar een input omdat de andere inputs gereserveerd zijn voor noise of awm .
Wat de editor wel fout doet is een operator routen naar beide inputs (wanneer beide inputs unused zijn ) , dat kan dus niet .
Wat wel kan is operator X routen naar de tweede input van operator Y , zelfs als X als naar Y is geouted via het agoritme , maar dan heb je geen inputs meer over voor noise of AWM
 
Back
Top