stoter - I Dreamt I Was A Lucid Dreamer

deed me wat verlangen naar een mS20 en een SQ 10, met de sounds kort, beetje fx op en n live drummer. O ja DAF dus :D
 
@NicoNoise nog bedankt voor de King Crimson-tip.. heeel vet... en wel geinig, ik zag onderaan een album ineens Robert Fripp staan.. effe beter inlezen, en ah.. check. Snap de referentie. :) Thanks!

@klinkske yes, een drummer zou kunnen werken, mocht ik weer es jammen met eentje, neem ik deze mee.. aber ohne den deutschen Gesang ;) jij ook bedankt voor de verwijzing, toffe electro-punk!
 
Dromen dat je een Lucid dreamer bent ;) dat is dan ook meteen het hele idee van Lucid dreams.. tijd mee bezig geweest..heel vet. En de muziek ook
 
Oh wauw, te gek, haha. Wat cool dat deze nog es boven drijft. Dank voor 't compliment! En bijzonder. Valt het te leren?

Heb er zelf geen ervaring mee, hoewel ik me wel een droom kan herinneren waarin ik het kon, maar dat was dan de droom zelf, zeg maar - meer dan toekijken kon ik niet.

Heel eerlijk, ik wilde natuurlijk ook gewoon een pientere titel hebben voor deze track. Maar alles viel wel op z'n plek toen ik 'm vond. Kreeg er een Droste-effect/Inception-gevoel bij. Met dubbel-klappende steden enzo.
 
Boeken van Stephen laberge zijn wel goed
Amazon product

De truc is je leest flink wat overdag en leert paar trucjes overdag en op gegeven moment als het je echt interesseert druipt het in je dromen en kun je zo verder

Meest basic ding is paar momenten per dag, je afvragen of je droomt of niet en er redenen bij te bedenken waaraan je ziet of voelt dat het echt is of een droom..dan krijg je die gedachtes ook in een droom en als je in een droom je realiseert dat je droomt ben je eigenlijk begonnen
 
Boeken van Stephen laberge zijn wel goed
Amazon product

De truc is je leest flink wat overdag en leert paar trucjes overdag en op gegeven moment als het je echt interesseert druipt het in je dromen en kun je zo verder

Meest basic ding is paar momenten per dag, je afvragen of je droomt of niet en er redenen bij te bedenken waaraan je ziet of voelt dat het echt is of een droom..dan krijg je die gedachtes ook in een droom en als je in een droom je realiseert dat je droomt ben je eigenlijk begonnen


Je kunt er aardig psychedlische dingen doen..
 
Aanwijzingen dat je droomt:
Naar een tekst kijken , wegkijken , en terugkijken.. is nooit hetzelfde als je droomt

Ook je aantal vingers kan wel eens verschillen in een droom
 
De truc is dan als je er overdag mee bezig bent geweest dat je ineens doorhebt.. ok ..een droom..nou kan ik alles wat ik ook maar kan bedenken.. moet zeggen het werkt waarschijnlijk beter in een periode waar je niks hoeft overdag..
 
great track met een steengoeie titel

mag misschien zelfs wat langer om wat meer lucht te krijgen

leuk dat in een droom je tijdsgevoel nooit helemaal klopt / overeen komt met de realiteit hier en dat je dit dan op een of andere manier probeert te vertalen naar muziek

#dreamscientist

bv. op je hand een letter scrhrijven, als je dan droomt en naar je hand kijkt en er staat geen letter op weet je dat je aan't dromen bent

ps. propaganda, a dream within a dreamµ
 
Whoa, dank je wel, @wavejockey! Wat tof om te lezen, en dank voor de luistertip :)


mag misschien zelfs wat langer om wat meer lucht te krijgen

Hij was oorspronkelijk iets langer op het einde, om wat meer uit te kunnen rollen. Vanwege de 20MB upload-limiet ietsje van dat einde af gesnoept, wilde per sé op 320kbps blijven.

Vanochtend weer es gedraaid, en qua mix mocht het ook nog wel wat meer ademen. Zin om deze in de loop van het jaar es effe af te kloppen en dan online beschikbaar(der) te stellen. Leuk. Jullie berichtjes zijn een mooie reminder. :) Wordt vervolgd.
 
Back
Top