tragmadat - these synthesizerz uhm

tragmadat

vioo eh 'l
Lid sinds
2 juni 2004
Berichten
3.808
Locatie
Nr. 9
Halui lootjes!

Ik kon geen 'oude" track kiezen dus heb ik maar iets speciaal voor de contest in elkaar geflanged.
Het zit vol met foutjes maar ook met goedjes...
Fijne feestelijkheden en alvast een mooi jaar toegewenst!

 
Mooie duistere sfeer en de overgang op 1:28 is super geslaagd. De sfeer slaat ineens om en toch klinkt het logisch. Daarna duurt het me allemaal wel wat lang en ik merkte dat ik afdwaalde. Er kwam ook niet iets bij waardoor ik opeens weer op het puntje van mijn stoel zat. Maar misschien komt dat vooral door de lengte van de track. Eerlijk gezegd is dit ook niet echt muziek om 's ochtends om 10.15 uur in het volle licht te beoordelen. Ik luister hem vanavond nog eens 😀
 
Toffe duistere sfeer. Een beetje lang voor mij, maar zit goed in elkaar.
 
Dit vind ik heel tof, vooral het derde deel is super, met de versnelling. De losse delen hadden misschien nog wat meer met elkaar vervlochten kunnen worden. Mooi werk!
 
Vette track, wellicht wel 1 van de tofste.
Dit is electronische muziek! Me like, erug AFX maar dan uniek eigen ding, :)
 
Dank voor de, vooral diverse ook, waardering.
Ik was even druk maar nu ga ik eindelijk ook eens te luisteren naar de inzendingen:
even op oorvakantie 8)
Zin in!
 
Vind hem tof, begint pittig, maar bij het kalme stuk met de 'synthesizers' vocal sample begon ik even ietwat ongeduldig te worden. Gedurft wel, die versnelling later in de track, komt ook wel goed uit uit de verf. Zag toevallig dit videofragment voorbij komen toen die versnelling inzette:

:D
 
Eerste deel vind ik wat minder. Het tweede stuk heeft een hele gave sfeer, daar hou ik wel van. Maar net wat te lang om volledig de aandacht vast te blijven houden.
 
Een knetterende (OB?) filter saw...
dan een break wat dan rustig door kabbelt
en dan gaat de trein rijden (naar 120bpm?)

Lekkere track :okdan:
 
Je slaagt er in door de geluidskeuze en de afwisselingen in sfeer en tempo om er een menselijk nummer van te maken ondanks de duidelijke synthklanken. Organisch is mss ook wel op z'n plaats. Het duurt wel wat lang en mist wat richting. Al met al wel met interesse geluisterd!
 
Back
Top