Erwinn - Pulse

Deze zit helemaal in mijn straatje, erg gaaf. Begin is een beetje Alessandro Cortini-achtig en de arp is wat meer richting Caterina Barbieri. De arp zou wat mij betreft iets spannender mogen (zoals Barbieri dat ook doet), maar verder is het voor mij 1 van de toppers van de contest. :luv:
 
Deze zit helemaal in mijn straatje, erg gaaf. Begin is een beetje Alessandro Cortini-achtig en de arp is wat meer richting Caterina Barbieri. De arp zou wat mij betreft iets spannender mogen (zoals Barbieri dat ook doet), maar verder is het voor mij 1 van de toppers van de contest. :luv:
Daar noem je twee grootheden! Caterina Barbieri heb ik eens live mogen bewonderen, hele toffe show 😍 Dank voor je commentaar en de mooie woorden!
 
Toen ik Pulsar 23 las was m'n interesse meteen gewekt want die vind ik fantastisch klinken.
En klinken doet ie goed in deze "back to the sevnties trip".
De kale vlakte heb je wel goed getroffen want het is wel wat minimaal allemal maar de sfeer is oké vind ik
Dank dat je even meereisde over de vlakte! 😊👍
 
Ik zou zweren dat ik al een keer had gereageerd op deze
Ergens kwijtgeraakt
Ik vind 'm zeer smaakvol in ieder geval dus
en mooi
 
Ik zou zweren dat ik al een keer had gereageerd op deze
Ergens kwijtgeraakt
Ik vind 'm zeer smaakvol in ieder geval dus
en mooi

Dank voor 't luisteren @tragmadat :)

Soms is 11,5 minuut zo voorbij. Coole track!

Dank, zeer gewaardeerd! *D

Vette arpeggio!
Zou goed in een film of serie kunnen passen deze track, ook vanwege de lengte. Ook mooie noise zit er in om het net even wat meer grungy te maken, lekker!

Een noiserig laagje, ik hou er wel van :) Dank voor je commentaar!
 
je hebt me wel gegijzeld :) ik ga m toch moeten uitluisteren
 
Geen enkele moeite hier met de lengte! Zorgvuldig opgebouwd, mooi sounds, mooie harmonie. Ja, ja, hier word ik warm van!
 
Back
Top