Erwinn - Pulse

Erwinn

Stamgast
Lid sinds
22 december 2013
Berichten
283
Hierbij mijn inzending van dit jaar, een vrij lange trip dit keer op de Pulsar-23, de Big Sky, de 0-Coast en de Analog Four die het geheel aanstuurt. Alvast dank voor het luisteren!



Ik heb nu alweer zin om me onder te dompelen in alle inzendingen. Het blijft een fijne traditie. Veel succes en vooral veel plezier allemaal. :)
 
Achtergrond muziek over verval en leegte...
Tja, die kunnen lang duren...(ambient)
Mooi gedaan... :okdan:
 
Past goed in de traditie van elektronische muziek jaren '60/'70 en uiteraard op dit forum! Ik weet verder niet goed wat ik hier mee aan moet, ik vind het heel mooi en eigenlijk te goed om als achtergrondmuziek te dienen, maar door de lengte en de rust gebeurt dat wel. Ik heb tijdens het luisteren wat andere dingen gedaan en dat ging goed samen... Al met bevalt het mij wel.
 
Erg lang en eentonig, toen de arp opkwam was het beter. Toch een STEM voor de bijdrage en de moeite die je erin gestoken hebt.

Over de lengte en ‘eentonigheid’ heb ik ook nagedacht; maar het was eigenlijk precies wat ik wilde met deze track :-) Een kale vlakte, met iets van hoop aan de horizon. Dank voor je stem!
 
Past goed in de traditie van elektronische muziek jaren '60/'70 en uiteraard op dit forum! Ik weet verder niet goed wat ik hier mee aan moet, ik vind het heel mooi en eigenlijk te goed om als achtergrondmuziek te dienen, maar door de lengte en de rust gebeurt dat wel. Ik heb tijdens het luisteren wat andere dingen gedaan en dat ging goed samen... Al met bevalt het mij w
Kijk aan, gewoon nog kunnen multitasken ook, dank voor je mooie woorden :-)
 
Kijk ... je hebt die lengte en eentonigheid bedachtzaam gecreëerd en dus perfect bereikt wat je voor ogen had en de luisteraar erkent dit. Dan ben je gewoon supergoed bezig :okdan:.

Het geheel doet inderdaad nostalgisch aan en ik waande me terug eind jaren 70 toen ik voor de eerste keer kennismaakte met Schulze, Tangerine Dream, Tomita. Mooie elementen, dat zeker.
 
Héél fijn, snap hem heel goed.
mensen die eentonig horen, missen de progressie, de nuance, het ontvouwen. Alles werkt naar de 10min toe en heeft die tijd nodig anders landt het niet.
Goed gedaan!
 
Ik vind jouw sound echt top, heerlijk minimal en toch heel pakkend, dit wordt sowieso weer een stem! Die zeer subtiele opbouwing vind ik echt heel gaaf, het nummer duurt voor mij dan ook zeker niet te lang. Ik had geen enkel probleem om hier de aandacht bij te houden! En had ik al gezegd dat je sound design ook super is? :D:D
 
Die leegte heb je goed gevangen. Te lang om me te blijven focussen, maar op de achtergrond erg mooi.
 
Bij het begin dacht ik 'ah' en 'oh'. Dan duurt het wat te lang maar komt die ARP net op tijd.
Deze track hoort thuis als achtergrondmuziek op een hedendaagse kunst tentoonstelling.
Well done. STEM!

Dat klinkt wel tof eigenlijk! Misschien moet ik ook proberen dit live te doen (nog geen ervaring mee!) en dan in de vorm van een ligconcert bijvoorbeeld. :-)
 
Back
Top