Roonan- Kyron 2022

Roonan

Lang lid
Lid sinds
15 oktober 2002
Berichten
2.256
Locatie
BH


Dit is mijn inzending van dit jaar. Ik had hem al even liggen en op aanraden van SB-SIX heb ik deze als deelnemende track ingezonden.
Het is een dansbare track. Ik ben niet zo van de hokjes (en het worden er steeds meer), dus ik kan je niet vertellen onder welke stijl deze valt.
Voor iedereen vooral fijne feestdagen en geniet van alle muziek, het lekkere eten en de geliefden om je heen.
 
Last edited by a moderator:
Voor mij persoonlijk iets te lang. Doet niets af aan de kwaliteit, want is goed gemaakt. Leuke sounds die me een beetje aan last resort van Trentemoller doen denken her en der.
 
Ik vind de relatief lange in- en outro wel fijn, handig voor het mixen :) Lekker geproduceerd, alles past mooi bij elkaar en heeft een eigen plekje. 't Kabbelt wellicht inderdaad een beetje voort, maar op zich is het wel een ideale track als bouwsteen in een set. Thumbs up :okdan:
 
STEM! (al vind ik dat hetgeen je hoort op 3:55 er meer in had gemogen, maar soit)
 
pwoah, lekker man! Dit zit echt helemaal top in elkaar, de klanken smelten mooi in elkaar over, lekker laag en grooved heerlijk weg! Goed naar sb-six geluisterd ;)
 
Lekker hoor! Ook ik hoor hier Trentemøller. Goeie sfeer en mij stoort de lengte zeker niet. Fijn, fijn!
 
subtiele track, hele fijne drummetjes en prachtig uitgekiende synth stukjes.
vond het zeker niet te lang hoor... subtiliteit kost tijd
 
Wat een moddervette top-productie is dit joh. Doe effe normaal.

En dan ook nog es een track helemaal naar m'n smaak... ahhh, heerlijk.. kippevelletje hoor..

Let's go....!
 
Heerlijke muziek man, hier kan ik uren in wegdromen. Dikke stem!
Thanks man, blij dat je er van genoten hebt.
Voor mij persoonlijk iets te lang. Doet niets af aan de kwaliteit, want is goed gemaakt. Leuke sounds die me een beetje aan last resort van Trentemoller doen denken her en der.
Qua arrangement en op zichzelf staand is hij inderdaad niet zo spannend. Ik zie dit beter werken in een mix. Maar geweldig dat je dit aan Trentemoller doet denken. Zijn vroegere werk staat in mijn persoonlijke top 5.
Productie zit wel snor en goede geluidskeuze maar het is mij wat te eentonig, sorry.
Ik kan daar helemaal inkomen.
Ik vind de relatief lange in- en outro wel fijn, handig voor het mixen :) Lekker geproduceerd, alles past mooi bij elkaar en heeft een eigen plekje. 't Kabbelt wellicht inderdaad een beetje voort, maar op zich is het wel een ideale track als bouwsteen in een set. Thumbs up :okdan:
Thanks. Arrangement is inderdaad niet zo spannend, maar ik heb wel geprobeerd het super goed te laten klinken.
zit weer goed in elkaar en origineel. ik vind hem lekker
Dank je :okdan:
Lekker chill, kabbelt mooi door, fijne geluiden. :okdan:
Thanks :D
Lekker groove! Uber chill.
Dank voor je mening :)
Meteen al dat lekkere rimshotje en die hat en cymbals. Dit groovet als een malle! Mijn oren vinden dit zalig. 👍
Fijn dat je er van kan genieten. Daar doen we het voor :engel:
STEM! (al vind ik dat hetgeen je hoort op 3:55 er meer in had gemogen, maar soit)
Dank u :halleluja
Hey daar istiedan, vet hoor! Mix klinkt ook top hier!
Grappig inderdaad dat ik mijn eigen mix toch als uitgangspunt heb gehouden. EQ curve heb ik bepaald door referentie track in tonal balance te laden. Toen met outboard de curve gematched. Plus een beetje kleuring uit de diverse analoge zaken. Niet eens zoveel gedaan.
pwoah, lekker man! Dit zit echt helemaal top in elkaar, de klanken smelten mooi in elkaar over, lekker laag en grooved heerlijk weg! Goed naar sb-six geluisterd ;)
Echt goed om te horen dat mensen hier blij van worden. Als je zelf lang naar je eigen werk geluisterd hebt, dan vind ik het moeilijk om in te schatten hoe het overkomt voor iemand die het voor het eerst hoort. Tegen die tijd is hij voor mezelf al grijsgedraaid.
Lekker om op te ontspannen, maar eens met sommige commentaren dat het wat lang duurt c.q. te weinig muzikale wendingen om de aandacht vast te houden.
Inderdaad. Als op zich staand stuk is hij wat kaal en eentonig.
Mooie mood. kabbelt lekker door...
mooie opnamen...
Thanks!
Fijne track man! Deze zit denk ik wel in mijn top 5 tot nu toe, lekkkurrrrh!!
Yes! :halleluja
Lekker hoor! Ook ik hoor hier Trentemøller. Goeie sfeer en mij stoort de lengte zeker niet. Fijn, fijn!
Wederom Trentemoller. Onbewust toch de juiste sound weten te pakken. Fijn om te horen :engel:
subtiele track, hele fijne drummetjes en prachtig uitgekiende synth stukjes.
vond het zeker niet te lang hoor... subtiliteit kost tijd
Dank :okdan:
Wat een moddervette top-productie is dit joh. Doe effe normaal.

En dan ook nog es een track helemaal naar m'n smaak... ahhh, heerlijk.. kippevelletje hoor..

Let's go....!
Wauw! Dank voor deze woorden :halleluja
Ja mooie track, lekker sfeertje, ik hou vooral van die dreigende korte pad sounds. Alles ligt ook goed in de mix.
Thanks. Goed om al die fijne reacties te krijgen :)



Nog even een opmerking aan iedereen: Ik zit met twee zieken thuis en ben zelf ook niet lekker, dus ik kan niet op mijn gemak alles luisteren en reacties achter laten. Ik ga het wel proberen, maar bij voorbaat excuses als het niet lukt.
 
Back
Top