ohtar - Hero

ohtar

Ouwe rot
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
629
Bij gebrek aan tijd deze track ingestuurd die ik voor een ander doel eerder gemaakt heb.

Het is een soundtrack voor een niet bestaande superheld. Veel plezier.

 
Knap arrangement! Leuk ook dat je er een screenshot van hebt gedeeld in de aankondiging thread.

In de mix is nog wel winst te behalen; wat verhoudingen en ook klinkt het geheel iets droog.
 
Knap arrangement! Leuk ook dat je er een screenshot van hebt gedeeld in de aankondiging thread.

In de mix is nog wel winst te behalen; wat verhoudingen en ook klinkt het geheel iets droog.
Dank! Ik had eerst veel moeite toen ik valhalla room gebruikte. Met nimbus kreeg ik de drogere sound die ik wilde, maar misschien ben ik wat doorgeslagen. Sowieso is dit soort arrangementen nog wennen voor mij qua mixen.

Ik stond trouwens op het punt deze op te sturen naar jou voor een gratis mix, maar toen zat je al vol:) als je je nog geroepen voelt.
 
Ik stond trouwens op het punt deze op te sturen naar jou voor een gratis mix, maar toen zat je al vol:) als je je nog geroepen voelt.
Oh cool, ik heb niet zo veel ervaring met orkestrale muziek maar lijkt me een leuke uitdaging! PM me maar!
 
Top !!! Je hebt de orkestratie prachtig neergezet: indrukwekkend :halleluja . Ik hou wel van dit soort arrangementen. Het geheel klinkt inderdaad wat te droog. Terug wat meer galm erbij maar dan wel héél goed overwogen zodat je een subtiele grootsheid verkrijgt zonder in een reverbmodder terecht te komen.
 
Mooi thema hoor, ik zat meer in GoT sfeer, ook niet mis natuurlijk.
Wat mij opvalt is enerzijds de al genoemde droogheid en daarnaast een ietwat "blokkerig" gevoel, er mist net iets wat het meer organisch maakt, partijen zouden net wat meer in elkaar over mogen vloeien.
Neemt niet weg dat het mij erg kan bekoren :okdan:
 
Mooie orkestratie heb je gemaakt, vind dit echt iets voor zo'n epos (Spartacus/tien geboden) uit de fifties/sixties of een film met een soort Indiana Jones of zo, ik zou het niet kunnen in ieder geval.
 
Voor de mensen die nog geïnteresseerd zijn in de gear:

Orkest sounds:
Spitfire BBC SO pro
Spitfire appassionata strings

Koor, spitfire epic choir

Drums
BBC SO pro (orkest percussie)
spitfire Hammers

Synths:
Voornamelijk mijn Sequential Take 5
Spitfire solaris en EDNA earth

Gitaar, zelf ingespeeld met mijn Yamaha Pacifica en een lading amp+effect vst's
 
Back
Top