Sankt Pauli - Something

Sankt Pauli

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2009
Berichten
181
Locatie
Ridderkerk
Een wat langere track dan gebruikelijk, maar hopelijk goed te pruimen. Alles geheel door ondergetekende gemaakt in Live, waarbij wel mijn dank uitgaat naar Splice voor de vocals.

Iedereen veel succes in de contest!

 
Arrangement is heel goed! De vrouwelijke vocal mag best een haartje luider denk ik. Evenals de kick, die had iets meer body gemogen. Track is zeker niet te lang, luistert heel makkelijk weg.
 
Erg lekkere track en fijne sfeer. Vooral in de mix valt nog veel winst te boeken, bijvoorbeeld bij de vocals. Die staan wat zacht en mogen meer 'in your face'. Dat vind ik ook voor de kleine 'drops', die vallen (ook qua volume) wat zacht. Maar dat zit hem puur in de mix en het nummer is erg goed en gevarieerd. Knap! 👍
 
leuk nummer, ik vind vooral de bridge en het einde erg mooi! Qua mix eens met bovenstaande reacties. goed gedaan.
 
Ook dit is weer zo'n kwaliteitsinzending. Ik beschik niet over de technische achtergrond van mijn voorgaande criticasters maar ik vind het gewoon ontzettend pro klinken. Zowel muzikaal als productiegewijs heb ik hier niets op aan te merken :okdan:
 
Vind dit een heel fijn nummer, mooi!! :okdan:
Goed geproduceerd, de dynamiek is sterk, geluiden passen, zit gewoon goed in elkaar. Dat ritme aan het eind is ook al gaaf!
 
Ik ben Sankt Pauli superfan. Omdat hij precies weet waar hij mee bezig is. het wordt zo ongeveer tijd dat hij top-5 eindigt...!
Well done. Zeer goed resultaat! Stem!
 
Heel cool die twee vocals. Vette track, ben het wel met Bombario eens dat er nog wat te halen valt in de mix, kan nog wat meer in balans zijn om er echt een top track van te maken. Maar heel vette sounds en arrangement, in het begin lijkt het een sythwave track te worden die we allemaal wel kennen, maar later krijgt jouw track wel echt een eigen karakter op een goede manier. :)
 
Lekkere synthpop met goede vocals, leuk dat zowel vrouwelijke als mannelijke vocals er in zitten dat geeft een goed contrast.
Track met hitpotentie in ieder geval!
 
Mooi nummer hoor...

De jaren '80 in een '2000 jas!
De 909 is nu (gokje) Linn sound of iets jaren '80 machine drums...
De rest lijkt me jaren '90 (house, trance, etc) :okdan:
 
Tof ritme, zeker niet standaard, 80-ties in een modern jasje en zoals altijd top notch mix en productie, gewoon heel vet gedaan. En ik snap die commentaren over de mix niet helemaal, het zal wel...
 
Ja, mooie productie met veel afwisseling. Het is altijd fijn als je van goede zangpartijen uit kan gaan. Sommige stukken vind ik een beetje Arabisch c.q. Turks klinken vanwege het ritme en dat bevalt mij wel.
 
Dit is wel een toppertje hoor, als ik splice eraf trek staat ie ook fier overeind
En met is ie nog beter!
:okdan:
 
Back
Top