Mr_Synth - Red Doors

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen


Super gaaf om dit jaar weer mee te doen met de synthforum contest!
Het is altijd weer een feestje om alle inzendingen te beluisteren en te beoordelen.
Hierbij dan ook mijn inzending en ik hoop dat jullie halen tot het einde van de track :dubbel:

Cheers and happy holidays!
Mr_Synth aka PAUL MCCAN
 
Last edited by a moderator:
Bij het aanklikken van de play knop hoor ik meteen dat de productie dik in orde is. Kabbelt lekker weg maar mist voor mij net een hook om het echt een topnummer te maken.
 
Mix en master zijn excellent. Leuke track, go with the flow, stemmetjes zijn leuk. Ben blij dat je erbij bent, Paul. Beste wensen, amigo! STEM natuurlijk.
 
Inderdaad zeer goed geproduceerd. Maar zoals mijn voorgangers ook al duidden: het kabbelt een beetje teveel weg zonder dat er iets wat je echt vastgrijpt. Maar complimenten voor de productie: van dit niveau kan ik enkel dromen ;).
 
Lekker old fashion disco/dance beats...
en echt een mix nummer...(makkelijk voor DJ)
dat zijn idd kabbelt (z'n gangetje) nummers :okdan:
 
ik vind hem lekker. vooral omdat hij niet zo standaard is. de geluiden zijn heerlijk.
 
heel erg goed gekozen kwa instrumenten.
klinkt ook professioneel. dacht alleen eerst dat ie op 3:34 afgelopen was en dat er iets nieuws begon te spelen lol.
wel een aparte overgang is dat, lijkt toch een klein beetje alsof ie opnieuw opstart en een alternatieve versie begint te spelen.
niet onaangenaam overigens, ook na de break kan het mij nog bekoren.
 
Deel 2 met de stemmen bevalt mij meer dan deel 1. Blijf mij toch wel een beetje irriteren aan het constante drumbass en snare ritme. Dat hoor ik nu al 'tig jaar! Maar eens met velen, dat de productie in orde is.
 
Ben het eens met de comments hierboven. Alleen begon de high tom me op een geven moment wel erg te irriteren. Het bleef me ook niet helemaal boeien tot het eind. Los van dat wel een mooie productie.
 
De arp had wat mij betreft wat zachter gemogen, maar luistert verder erg lekker weg, hele fijne diepe synthlijn door de track heen :)
 
Fijne als die eerste bass noten erin komen, en daarna een Deadmau5 progressie/klanken, heel fijn. En net als voorgaande jaren, wederom een top mix. Vet hoor, gaat zeker mee in de shortlist!
 
Prima melodieën en de geluiden die ik hoor zijn al heel goed op elkaar afgestemd. Alleen.. ik mis niet zozeer een hook - maar juist een bassline.

Op de helft wordt die rol enigszins ingevuld, door de onderste tonen van de akkoorden - die gaan dan wat dieper. Maar een partij die onderin, samen met de kick, de boel vooruit duwt - had van mij er nog bij gemogen.
 
Mooie track en drums klinken prettig, maar het geheel voelt wat 'dunnetjes', ja misschien is het bas, voor mijn gevoel ontbreekt nog wat.
 
Zit goed in elkaar. Verveelt niet. Ik mag 'm wel.
Dit soort muziekjes hoor je wel eens op Youtube als muzikale aanvulling voor video's allerhande.
(bv zweefvliegen, surfing e.d.)
 
Back
Top