Bombario - Sequi Somnia

Heel mooi geproduceerd, veel fijne details, mooie opbouw, gaaf hoor :halleluja
En ja, ook stijlvast!
Dank. Met deze ding ik niet mee naar de originaliteitsprijs, maar dat is ook wel een beetje bewust. Ik kijk de laatste tijd wat zakelijker naar mijn muziek, en dan vind ik de vraag 'waar wil je om bekend staan' een goede. Dat is met De Facto wel echt deze stijl en sound. Daarom kijk ik nu ook kritischer naar mijn artwork. Het moet echt een geheel worden.

Technisch respect is zeker aanwezig

Technisch respect, haha. Die onthoud ik en steek ik mijn zak 😁

Heet het barok..? Geen idee, maar het drukt bij mij op de juiste knoppen en ik kan dan dat epische "yeah"-gevoel gewoon niet onderdrukken, haha..

Dat weet ik ook niet. Dit doe ik nu allemaal op gevoel. Ik wil het komende jaar wel wat meer klassiek piano spelen, om mezelf te laten inspireren. Wat ik vaak doe is switchen tussen mineur en majeur. Dat geeft een bijzonder gevoel en misschien is dat het.

En ik moest Rej van Âme denken... echt wel een andere track hoor, maar de flashbacks waren er...
Ken ik niet en ik ga hem beluisteren.

toch wel eens benieuwd, als je eens een scheve schaats zou rijden... heel minimaal, geheel binnen De Facto. maar dat is meer nieuwsgierigheid.
Goede. Ben ik ook wel. Ik ben misschien ook wel gewoon braaf 😊 Iemand anders had het over 'vrolijk' in deze track, en dat ervaar ik zelf helemaal niet zo. Maar misschien is mijn duister wel helemaal niet zo duister? Wie weet verlaat ik dit jaar de gebaande paden wat meer. Maar verwacht niet meteen een @vink track hoor 😄 Daar heb ik nog minstens 10 jaar voor nodig.

Daarna erg vol naar mijn smaak. Ik ben benieuwd hoe de track zou zijn zonder strijkers/pads…
Terecht punt, dat is sowieso een uitdaging. Ik stop mijn nummers vaak erg vol. Daar kan ik nog slagen in slaan. Die strijkers horen er wel echt in, dat is mijn stijl.

Het principe is heel simpel en kan je net wat meer eigen identiteit geven.
Goede tip, dank voor het delen. Ik ben sowieso wel bezig met een signature sound, en daar kunnen dit soort dingen bij helpen. Dank voor het luisteren ook 👍
 
Ik ben aangenaam verrast. Klinkt erg lekker!

- mooie opbouw en overgangen
- je beats klinken ook een stuk beter i.v.m. de laatste keer (8 maanden terug?) dat ik iets van je beluisterde.
- de break bij 2'40 kan misschien nog iets spannender en vraagt mijns inziens om een toevoeging in de vorm van bijv. een movie sample.

Bijna release klaar zou ik zeggen.. 🙃 een toegevoegde remix van een producer met een 'iets rauwere sound' zou volgens mij best wel brede support kunnen creëren.
 
Tsja, moeilijk. Veel potentie, goeie track, zeker een stem waard. Klinkt gewoon lekker, goeie opbouw. Alles is aanwezig. Maar toch nét niet helemaal, ik mis ergens iets. Iets unieks, een scherp randje, iets wat 'm echt apart kan zetten van zoveel muziek binnen dit genre.
 
Technisch respect, haha. Die onthoud ik en steek ik mijn zak 😁

ja shit, sorry.. was wat krom verwoord haha, respect is er sowieso natuurlijk...

maar voel je vooral aangemoedigd inderdaad, om een keer ietsje schever te gaan.. vooral als je zegt er zelf ook wel benieuwd naar te zijn.. en zo niet dan niet, maar de ruimte is er.
 
ja shit, sorry.. was wat krom verwoord haha, respect is er sowieso natuurlijk...
Was maar een grapje, ik snap precies wat je bedoelt 😉

maar voel je vooral aangemoedigd inderdaad, om een keer ietsje schever te gaan.. vooral als je zegt er zelf ook wel benieuwd naar te zijn.. en zo niet dan niet, maar de ruimte is er.
Klopt hoor, maar dat moet ook een beetje in je zitten. Onze jongste (11) is heel handig met apps. Die drukt alle knoppen in en snapt het dan spontaan. Ik lees eerst de handleiding 😆 Zo is het bij muziek maken ook. Ik wil eerst alles weten, voor ik het los laat. Terwijl er ook mensen zijn die gewoon maar wat doen, en dan tot geweldige en verrassende resultaten komen. Noem het karakter. Maar ik houd het zeker in het achterhoofd.

- je beats klinken ook een stuk beter i.v.m. de laatste keer (8 maanden terug?) dat ik iets van je beluisterde.
Daar heb je me toen ook mee geprikkeld, dank nog daarvoor 👍 Het kan nog beter en gevarieerder en daar let ik nu bewust op.

Bijna release klaar zou ik zeggen.. 🙃 een toegevoegde remix van een producer met een 'iets rauwere sound' zou volgens mij best wel brede support kunnen creëren.
Ik ben al plannen aan het smeden 👍

Iets wat 'm echt apart kan zetten van zoveel muziek binnen dit genre.
Geef me nog 1 jaar en dan heb ik mijn definitieve vorm gevonden. Hoop ik 😛
 
Track in de herkenbare Bombario stijl.
Moet zeggen dat ik een paar keer de opbouw naar de drop heel goed vind en je gebruikt lekkere sounds zodat het voor mij in ieder geval wel luisterbaar is.
Zo'n lange track met een paar akkoorden wordt wat voorspelbaar natuurlijk en da's in dit soort genre ook nodig want dat danst lekker maar gewoon om te luisteren wordt het dan wat lang.
 
Ik ben niet thuis in het genre maar qua productie klinkt deze als een klok, top!
 
klinkt prima, begin doet me denken aan shameboy en the subs, maar dan wat minder stout
Als je in mijn smaak wil vallen, goed op weg, maar mag nog n beetje agressiever :D
 
Geslaagde track, dito mix! Jarre is leuk herkenbaar. Niet mijn genre dus kan het niet goed beoordelen maar ik vond hem iets te lang en wat gewoontjes, weinig onderscheidend.
 
Back
Top