*Darwin* - Solar Plexus

Kraftwerk meets Jean-Michel Jarre. Wat een heerlijke track! Laat even weten als je een heel album klaar hebt, want hier wil ik wel meer van horen! :halleluja
 
Ik wilde nog wat commentaar toevoegen bij mn track maar dat bleek achteraf niet meer te kunnen. Dan maar even zo...
Ik zie overigens dat ik bovenaan de lijst sta vanwege de asterisk in mijn naam. Kwade geesten zouden hierin opzet kunnen vermoeden, dat is echter niet zo. Ik vind het zelf wat gênant ook nu. Het is echter gewoon mijn forumnaam...

Het leek me leuk om een keer mee te doen. Ik heb geen hoge verwachtingen want als ik het resultaat van anderen beluister (en evenzo van vorige jaren) dan ligt de lat megahoog.
Het is voor mij vooral om het hele proces gegaan, én ik maak weer een keer iets af! Schiet maar raak met commentaar, ik leer hier graag van!

Ik heb me overigen laten inspireren door een track van Roedelius. Doorgaans werk ik meestal met hardware aangestuurd vanuit muLab, wat absoluut mijn favoriete DAW is. Je hoort hier een Access Virus B, Deepmind 12, Wavestate en een Waldorf Blofeld (een tweetal arps komen daar vandaan, wonderwel dit keer wel in sync!), maar er doet ook een VST mee (Dune 2). En aan het einde van de track wilde ik persé de Waldorf Streichfett horen.
 
Een fijne melodische track.
Zit goed in elkaar en met mooie sounds.
Die minipop klinkt past uitermate goed in deze track!
 
Lekker poppie soundje, had voor mij iets meer afwisseling/variatie in mogen zitten. Niettemin het luister lekker weg 👍.
 
Ik vind dit een geslaagde track met een paar goedbedoelde opmerkingen:
* Probeer er een melodie bij te verzinnen zodat het niet enkel een verzameling van (overigens goed uitgekozen en gecombineerde) arp's is. En ik zou de kwaliteit van de mp3 hoger gemaakt hebben zodat de algehele audiokwaliteit beter is. Dan komt je track beter tot z'n recht.

Maar zoals gezegd: geslaagd :okdan: Drums en koor in het begin doen jaren 80 aan en dan heb je bij mij sowieso al een streepje voor.

Goed gedaan :doei:
 
Positieve vibe, fijne drumsound ook! Die Streichfett past hier inderdaad prima bij.
 
Ik zie overigens dat ik bovenaan de lijst sta vanwege de asterisk in mijn naam. Kwade geesten zouden hierin opzet kunnen vermoeden, dat is echter niet zo. Ik vind het zelf wat gênant ook nu. Het is echter gewoon mijn forumnaam...

Dit viel me ook op, haha. Goed om te horen dat het niet met opzet was :W
 
Back
Top