Nap - I ❤️ Synths

Superlekkerrrrrr, die vage kick op de achtergrond, geeft enorm veel spanningsopbouw. Vette geluiden en top mix, zit allemaal goed in elkaar. Weer eentje voor de shortlist.

Oh, lees nu de comments, niet eens met de opmerking van de gitaar, net als wat anderen vind ik die zeker wel bijdragen aan de track.
 
Wooow! :halleluja
Gave sounds, hele mooie mix en een werkelijk uitmuntende stereo diepte.
Mooie spanningsopbouw, mooie sferische elementen.
En de gitaar vind ik ook prima.
 
Mooie synth sounds en drums, gitaar komt er lekker door maar mist een beetje een staart rond 3:50 zodat het meer blend?
 
Mooie synthparade, en je houdt ook nog van gitaar blijkbaar.
Alleen niet zo van snaredrums (?) want die vind IK niet zo mooi persoonlijk.
 
Fijne passages...! Op het eerste gehoor wat onsamenhangend, maar het leidt tot een mooi geheel. Eens met de comments wat betreft het sound-design en de mix... pfoeh, erg goed....!

Op de snare na, kan @tragmadat wel volgen. Vind 'm van zichzelf al wat lelijk (de snare, niet tragmadat), maar in de context van je track is het een te schril contrast met de andere geluiden die zo aangenaam zijn (niet alleen de synths, ook de shakertjes etc.. heerlijk allemaal).

De gitaar past er wat mij betreft erg goed bij, goeie sound heb je ervoor gevonden - maar dan liever een andere titel voor de track. Dan klopt het meer.. (autistisch trekje van mijn kant, het maakt natuurlijk geen donder uit verder...) Dat je nog niet zo lang gitaar speelt, viel mij trouwens niet op.. lekker bezig!
 
Wederom dank voor de feedback allen.

Ik zie een paar opmerkingen over de snare. Deze is afkomstig uit de "Rock"-eprom van de EMU Drumulator, zoals deze onder andere is gebruikt in Shout van Tears for Fears (net als de Fairlight Arr1 sample die ik ook in deze track heb zitten), een van mijn favoriete tracks van mijn favoriete band. Onderdeel van mijn muziekverleden/opvoeding dus en daarom wou ik hem in deze track hebben. Schijnbaar vindt niet iedereen deze even geslaagd, en dat kan natuurlijk. Maar er zit in elk geval een gedachte achter ;) Fijn ook dat na wat kritiek in het begin mijn gitaarspel ook door een aantal wel op prijs gesteld wordt. Dat geeft de burger moed!
 
Prima nummer, goed in balans. Gitaar vind ik prima in dit nummer passen.
 
Ik hou ook altijd wel van de combi synths+gitaar. De uitvoering hier vind ik dik in orde, past er prima bij, lekker gitaargeluid ook. Goeie mix ook, pluim!
 
Lekker synth track! goede productie ook. Echte gitaren zijn bij mij altijd een add on! Tof gedaan!
 
Heel mooi geproduceerde track, er zit heel veel in en toch komt alles tot zijn recht, da's knap :halleluja
Gitaar gaf mij een Pink Floyd gevoel mee op dat stuk, ook niet verkeerd, Gilmouresque :D
 
vanaf pakweg 60% vd track vond ik m op zijn best. Deed me even denken aan art of noise.
 
Lekker sfeervol, mooi opgebouwd, top sounds. Zeker geen last van de gitaar! Ik vind hem prima passend!
 
Dat idee had ik ook, daarom vond ik dat juist die gitaar heel goed in de track paste ook al deed Nap er zelf wat gemakkelijk over.
Zoals gezegd, ben/was zoekende en dit was de eerste keer dat ik een track post met zoveel gitaar er in. Voor mij werkte het wel, maar voor anderen ook? Feit dat er in eerste instantie (en ook meteen) kritiek op kwam, deed me vermoeden dat ik het misschien verkeerd had ingeschat en ik misschien een rondje te weinig "kill your darlings" had doorgevoerd. Gelukkig werd dat later wat genuanceerd.
 
Back
Top