Nap - I ❤️ Synths

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.891
Locatie
Den Bosch
Mijn inzending van dit jaar heet I ❤️ Synths.
 
"I love Synths"? Dat had ik nu helemaal niet van jou verwacht :dubbel:. Serieus: titel die héél sterk op je van toepassing is :okdan:. Gezien het arsenaal dat je bezig én de kennis ervan, mag het niet verwonderen dat je dit soort niveau haalt. Zeer sfeervolle geluiden, mooi in de mix gezet, open en ruimtelijk. Top!
 
Great.Man,man,man.Wat ik mis een vettige moog lead sound ergens in het middenstuk, maar aangezien je sinds enige tijd gitaren in je assortiment hebt staan, vrees ik dat lead ingevuld wordt door gitaar.
 
Een van de beste tracks van dit jaar in mijn opinie. Fantastische mix die driedimensionaal aandoet. Wat een diepte in de geluiden door het spelen met reverb en stereo. Heerlijk originele geluiden. Alleen die gitaar vanaf 4 minuten had je best achterwege kunnen laten, aangezien je er geen gierende solo van maakt, voegt die wat mij betreft te weinig toe aan het geheel. Maar erg tof gedaan, smaakt naar meer! :halleluja
 
Bedankt voor de lieve woorden 😘

Kritiekpuntje mbt gitaar is wel terecht. Die had weggelaten kunnen worden of had juist veel dominanter kunnen zijn als solo. Ik speel nog niet heel lang gitaar dus ben in die zin ook nog zoekende hoe op een goede manier toe te passen in dit soort elektronische muziek. Volgende keer zou ik zoiets ook anders doen denk ik. Of het een vette Moog lead zou worden weet ik niet, da's sowieso nooit zo mijn stijl. Misschien toch de gitaar meer laten zingen dan.

De titel "I ❤️ Synths" heb ik gekozen omdat ik niet echt met een idee of thema vooraf aan deze track begon, en uiteindelijk een soort liefdeslied ontstond voor/door de gear die ik heb staan, alle synths die ik heb zitten er ook echt minimaal 1x in. Daarnaast nog wat softsynths en een hoop effectplugins.
 
Laatst gewijzigd:
luisterd lekker weg. kritiek op de gitaar ben ik het niet mee eens want die voegt wel degelijk wat toe.
 
De gitaar past er heerlijk in. Heel Ashra achtig. Super cool gast!
 
Op 1 of andere manier heb ik geen klik met deze track, de mix is wel goed en er straalt kwaliteit vanaf. Wat betreft de gitaar vind ik niet persé de gitaar niet lekker klinken maar voor mijn gevoel wordt het geheel hierdoor iets te vol.
 
Mooie synthesizer muziek, zeer passend in deze contest en dit forum. Gelukkig ook niet doorsnee, er zit van alles in en toont goed aan wat je met de tegenwoordige gear in je eentje kunt bereiken. En getuigt van je vakmanschap.
 
Mooi! Ik vind de gitaar wel een mooie toevoeging, je verwacht inderdaad wel dat er op een gegeven wat meer mee gedaan wordt, maar dat is zeker geen reden om hem dan maar weg te laten. Lekker gemixt allemaal trouwens :okdan:
 
Prachtig uitgebalanceerde mix. Ergens verwachtte (hoopte?) ik een beetje dat je nog meer zou uitpakken met drums en een diepe bas, een soort ontlading. De toevoeging van de gitaar maakt dat bijna goed, het is een uiteindelijke ‘punch’ die ik mis. Hoe dan ook, ik geniet er enorm van :-))
 
Mooie sounds en ik vind de gitaar echt prima erin passen.
Al speel je nog niet zo lang dan nog vind ik het een welkome aanvulling tov alle synths, klinkt goed in ieder geval!:okdan:
 
Bij het betere werk van deze SFSC. Wel opletten dat je het niet teveel 'overlaad' want soms komt het wat chaotisch over.
Maar verder niks dan een dikke duim en mijn STEM!
 
Back
Top