roberto
2N2219A
Weer een minder ...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hecke is best wel onvriendelijk idd. Een goed alternatief is nog altijd Televersum op tussenmeer. Wel minder centraal gelegen, maar vaak oude componenten gewoon nog op voorraad, volgens mij een groter aanbod dan Hecke of Rotor. Niet perse vriendelijk , maar tenminste geen hoonVriendelijker dan Hecke, maar wel een beetje dezelfde oorsprong, echt behulpzaam waren ze pas als je je bewezen had als waardig klant. Als simpele ziel qua techniek vond ik er zelden een oplossing, enkel meer vragen(die ze zelf best op zouden kunnen lossen, maar dat bederft de pret of zoiets). Internet is dan al snel een veel handiger en goedkoper middel, zonder hoon van baliemedewerkers.
Had ik net mijn weerzin overwonnen, blijkt Hecke dicht op maandag EN dinsdag! De volgende die omvalt?Hecke is best wel onvriendelijk idd. Een goed alternatief is nog altijd Televersum op tussenmeer.
Ik vond de tone of voice altijd moeilijk, men was meer bezig je af te troeven met 'jij stelt een domme of incomplete vraag en wij zijn de experts die dat vervelend vinden' dan te pogen constructief en behulpzaam te zijn. Ik kwam er soms uit noodzakelijk kwaad maar vond de medewerkers die ik trof maar sociale horken.Vriendelijker dan Hecke, maar wel een beetje dezelfde oorsprong, echt behulpzaam waren ze pas als je je bewezen had als waardig klant. Als simpele ziel qua techniek vond ik er zelden een oplossing, enkel meer vragen(die ze zelf best op zouden kunnen lossen, maar dat bederft de pret of zoiets). Internet is dan al snel een veel handiger en goedkoper middel, zonder hoon van baliemedewerkers.
Dan ken je vast wel die ouwe Lensen. Die mopperkont die altijd negatief was en z'n vrouw en half debiele zoon. Die ouwe had altijd zo'n blik van wat moet je? Kan je niet gewoon gelijk je poen overhandigen zonder vragen. Het was lachen als je aan het wachten was totdat je zelf aan de beurt was.Ja radio Lensen! Daar kocht ik als puber mijn eerste walkie talkies. Altijd zwijmelen daar voor die ruit met onbereikbare spullen voor een jochie met te weinig zakgeld!
Heerlijk herkenbaar, ook die Aurora klucht. Als je daar binnenkomt wordt je direct aan de voordeur als potentiële winkeldief aan een kruisverhoor onderworpen. Waag het niet door te lopen om gewoon even te kijken, daar houden ze daar niet van.Hier een grappig stukje over radio Lensen, precies zoals jij het beschrijft.
![]()
MOPPERENDE MIDDENSTANDER
Het zal niemand zijn ontgaan: warenhuis Hudson's Bay heeft definitief het loodje gelegd en trekt zich met hangende pootjes te...www.muldercam.me