axa - Celtic mist in Berlin

Mooi gedaan hoor...
Idd old skool
eind jeren '80, begin '90...
Zit ook iets van cinema in...(film muziek) :okdan:
 
Mooie synth-wave style!
Een bijzondere invulling van sound pallet.
Ik denk dat de track meer tot zijn recht komt zonder de vocal.
Maar mooi gemaakt hoor.

cheers,
Paul
 
Zit goed in elkaar, vooral de drums. Zang had naar mij mening iets “wider” gemogen en net iets meer op de achtergrond. Prima nummer!!

Heb je die drum zelf geprogrammeerd?
 
Ik kijk altijd uit naar jouw inzendingen (niet alleen die van de contest trouwens). Ook dit jaar vind ik jouw track weer de moeite waard. De vocals bekoren me juist wel en geeft een aparte toets. Het geheel zit goed gebalanceerd in mekaar, zowel wat mix betreft als klanktexturen.

Knap gedaan :okdan:

:doei:
 
Zit goed in elkaar, vooral de drums. Zang had naar mij mening iets “wider” gemogen en net iets meer op de achtergrond. Prima nummer!!

Heb je die drum zelf geprogrammeerd?
DE drums heb semi ingespeeld op een elektronisch drumstel en wat midi riffs.
 
De zang vind ik er erg fijn bij. Als Dead Can Dance liefhebber kan ik die goed hebben, zit wel een beetje in die richting. Voor mij was de track zonder vocal juist minder geweest, zal een smaak-dingetje zijn. Puik werk!
 
Klinkt zeer goed. Heerlijk hoe die synth sequence met een andere maat met tegen het ritme in gaat. Ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik van de vocals vind. Misschien zijn ze simpelweg net iets te aanwezig voor mijn smaak. Erg fijne track voor de rest!
 
IK vind de track goed, enkel de drums vind ik storend en niet passend bij de rest. Niet qua sound, en niet qua ritme.
 
Prima track! Het Berlin-gedeelte vind ik fantastisch. De Celtic Mist-elementen wat minder.

Vraag me af hoe nodig de drumpartij is - of misschien zijn 't de sounds. Kan ook een kwestie van wennen zijn.
 
Ik ben van jou (pure) Berlin skool gewend en daar hou ik van, maar deze is ook niet verkeerd. De "zang" doet mij denken aan Dead Can Dance en bevalt mij ook. Mooie drums ook. Al met al valt dit nummer bij mij in de smaak.
 
Back
Top