NGNS - PowerPlant

NGNS

Ingeburgerd
Lid sinds
21 december 2018
Berichten
69
Locatie
Solms
Dit jaar een stukje uit een speelavondje met een Synth-vriend. Zo gelaten zoals we het hebben gespeeld.

 
Ik zou een autopan zetten op die hat, nu is ie gewoon te fel gepand naar één kant. Voor de rest is er ook geen verandering van thema waardoor ie redelijk repetitief klinkt, maar al bij al heeft het me plezier gedaan, STEM!
 
Er zijn inderdaad wel wat opmerkingen over panning en afwisseling maar langs de andere kant vind ik het knap dat je samenkomt, iets op één avond samen in mekaar knutselt en dan dit resultaat neerzet. Toch echt wel een compliment waard hoor.
 
Het lijkt me idd een ge-edite live nummer, :okdan:
De drums zijn een beetje te zacht maar kan zijn dat dat zo hoort...(qua stijl)
verder een goed nummertje...
 
best leuke sfeer. vind juist het rauwe dat karakter geeft wel tof.
wellicht kan de mix iets beter.
 
moest mn speakers flink harder zetten dan bij sommige andere nummers, maar verder leuke track. en met in het achterhoofd dat dit het resultaat is van 1 avondje plezier maken met synths best knap!
 
Leuk om zo samen te werken en tot een muziekstuk te komen! Qua compositei niet zo bijzonder, maar dat is ook moeilijkals je de boel direct opneemt. De "drums" zijn helaas storend, weglaten zou beter zijn. Ook wel een fijn sfeertje, lekker electronisch en niet te lang.
 
Fijne sfeer. Het lijkt wel alsof er wat clipt wat het luisteren minder prettig maakt, maar kan me goed voorstellen dat je hier wel ff lekker op door spaced met zijn tweën :)
 
Lekkere spring hebbie gebruikt. Panning is wat extreem, soms kan dat werken hard links/rechts, maar hier vind ik het niet zo. Eea blijft wel een beetje in hetzelfde hangen. In het moment is dat natuurlijk lekker om zelf mee bezig te zijn, maar voor een luisteraar wordt dat toch wat saai.
 
Goeie sfeer. Fijn dat 'ie zo ingetogen blijft.

Witte ruis "hihat" begon me iets te steken.. die had wat afwisseling in de decay-lengtes mogen hebben, wat mij betreft.. (en iets meer in het midden geplaatst..)
 
Ik mis een vette drum en een dikke bas maw het mag voor mij spannender.
 
'drums' zijn wat zacht en ruis aan de rechterkant gaat me wel storen maar verder prima subtiel voortkabbelend stukje muziek.
 
Er gebeurt inderdaad iets te weinig om echt een stempel te kunnen drukken. Maar wel relaxt sfeertje, luistert prima weg.
 
Back
Top