Is er behoefte aan een Jomox MBrane tutorial?

Patat Met

TB or not TB
Lid sinds
25 april 2005
Berichten
4.464
Locatie
Zak met Friet
De Jomox MBrane zit in 3 apparaten van Jomox, de MBrane11, de Mod Brane11 en de Alphabass.

Dit is een hele krachtig klinkende drumsynth, maar ik heb geen tutorial gevonden die het ding goed uilegt.

Ik vind het niet een moeilijk ding om te snappen, dus ik zou dat wel kunnen (denk ik).

Maar is er behoefte aan?
 
Ik vond het initiatief een beetje te aardig om onbeantwoord te laten... dus bij dezen, maar ik heb zelf geen belangstelling voor de MBrane helaas.
 
Als er amper of niks over te vinden is op YT, ja natuurlijk. Zoals er amper wat is over de jomox xbase 888/999
Als niemand er wat deftigs over maakt lijkt me dan een prima motivatie het zelf te maken.
Ik wou dat ik zelf deftig reviews kon maken, ik deed het zeker.
 
Het komt eraan.

De MBrane is de geluidsopwekking van de cr78, cr8000, tr808, tr606 enz…
Maar dan op steroïden.
Dus dikke boom kicks, snappy snares, toms, hihats enz… Ga maar vast de sos synthsecrets lezen.


Het schema in de handleiding klopt niet.
En ik heb sterk het vermoeden dat je niet goed presets kan overzetten van apparaat naar apparaat. Dwz dat verschillende apparaten anders zullen klinken.
 
Vind dit zeker interessant. Had mijn oog op de Alpha Base maar vroeg me al die tijd al af of ik al het overige (m.n. samples) nodig zou hebben.
Ben benieuwd.
 
Back
Top