teeP - Scamdemic Afterparty

teeP

Stamgast
Lid sinds
25 december 2008
Berichten
463
Locatie
Fryslân
bij deze mijn inzending voor de 2022 contest. is tevens de eerste keer dat ik hier aan mee doe.
de track komt van een ideetje uit 2014 waar ik toen al eens een avondje mee heb zitten klooien maar verder niets meer mee heb gedaan.
vorige week eens mee begonnen af te maken. stijl is wel wat chill en elektronisch popperig maar hoe je dit verder wilt noemen weet ik eigenlijk niet?
de instrumenten komen uit ableton, outboard gemixed en nog wat effecten aan toegevoegt. aan iedereen die meedoet succes! cheers:koffie:!!

 
Hier ook game-muziek associaties. Mijn zoon start regelmatig zijn PS4 op en dan hoor je ook dit soort klanken. De sounds zijn lekker crispy en warm. In het arrangement valt denk ik nog wel de nodige winst te boeken. Het is nu wat veel partijtje aan, partijtje uit voor mijn gevoel. Daar mist wat richting en ontwikkeling, wat mij betreft. Maar mooie inzending en laat de zomer maar komen 🌞
 
ja leuke muziek.
Wat maakt het genre nou uit. :)
Tegenwoordig is alles met een 808 break beat electro en alles met spacey pads ambient.
Dit is erg in balans en relaxed
 
Klinkt mooi ruimtelijk, relaxed plaatje. Hoewel de hihats vrij licht en crispy klinken vind ik ze wat minder bij de rest passen. Maken het iets te druk, mijn aandacht wordt er soms teveel naar toe getrokken. Maar knap gemaakt!
 
Hé beste mensen, bedankt voor het luisteren en de mooie reacties!
grappig dat het nummer met gamermuziek wordt geassocieerd, hoor dat wel vaker, ook met andere stukken van mij. het genre is dus chillout electro voor gamers :)

In het arrangement valt denk ik nog wel de nodige winst te boeken. Het is nu wat veel partijtje aan, partijtje uit voor mijn gevoel. Daar mist wat richting en ontwikkeling, wat mij betreft.

Ik kan me hier wel in vinden wat je schrijft. moet er nog een keertje voor gaan zitten zonder het gevoel te hebben dattie af moet voor een contest.
denk dat ik hem dan otb ga overdoen zodat deze ook wat meer past bij de rest van m'n dingen.

Wat maakt het genre nou uit. :)
Tegenwoordig is alles met een 808 break beat electro en alles met spacey pads ambient.
Maakt ook niet uit verder maar wilde hiermee aangeven wat de luisteraar te wachten stond.
 
Back
Top