Bassliner app voor td3 (android/iOS)

Geinig.. men wil geen software maar lekker hardwarematig knoppies draaien...
Heeft men dan die hardware dan zoeken we software en touchscreens om die te bedienen :)
 
Geinig.. men wil geen software maar lekker hardwarematig knoppies draaien...
Heeft men dan die hardware dan zoeken we software en touchscreens om die te bedienen :)

Alles beter dan die gare 303 sequencer :D
 
die td-3 heeft trouwens ook een randomizerfunctie he.. dus je hoeft hem geeneens te programmeren.... ;)
 
ik zie het meer als de mogelijkheid om een hardware touchscreen aan te sluiten om die toch wel Spartaanse sequencer beter te kunnen bedienen.. ik heb hem zelf niet getest. Zag nog een browser based toepassing van iemand anders ook 303 patterns
 
Patterns inkloppen op de td3 kun je ook met de synthtribe iOS app van Behringer. Die app is gratis.
 
Veel te duur voor wat het doet vooral omdat de app zelf geen geluid produceert. Dan ben je op iOS beter af met Pure Acid of Bram Bos Troublemaker.
 
Als je je ff kwaad maakt heb je zo wat patterns met de hardware interface. Ff goed voorbeeld filmpje zoeken op YouTube, manual werkt niet echt mee. Een van de mooie dingen van de 303 is juist die interface, je komt er mee op patterns waar je niet mee komt als alles simpel en doordacht is ;)
 
Hoe programmeer jij je TD-3? Want dat is het onderliggend doel hier volgens mij.
De randomfunctie en soms waag ik me aan het apparaat zelf. Ondanks dat het origineel gelimiteerd en onhandig was qua programmeren heeft het tot vandaag de dag een aardige stroming en kenmerkend geluid voortgebracht. Dit komt mede door de beperkingen en de sequencer. Waar het mij om gaat is dat het een relatief kleine moeite moet zijn om een simpel synthje in te bouwen, maakt het qua functionaliteit zoveel handiger. Je betaalt nu puur voor een relatief simpel step sequencertje.
 
Ik heb het zelf nooit geprobeerd maar zit in die Synthtribe-software van Behringer zelf niet ook een pattern-sequencer ingebouwd?
 
Back
Top