Tremulus Lune tremolo - welke versie/PCB-maker ('E3'? 'MM'?)

clintrubber

Ouwe rot
Lid sinds
5 oktober 2005
Berichten
2.136
Locatie
N Brabant
(Heb dit ook op 'the usual FX DIY fora' gepost, maar wie weet herkent iemand het hier)

'k Ontving een kapot tremolo pedaal, zo te zien een versie van de Tremulus Lune.

Pots: Smooth/Sym/Speed/Depth/Space

(1) TL072, (1) 4558 en (1) Xvive vactrol, één groene stip, dus waarschijnlijk een 5C2.

De print is gemerkt en heeft een soort 'E 3' logo. Of 'M M'?

Herkent iemand dit printje toevallig? Gewoon nieuwsgierig, het generieke schema en wat varianten heb ik, krijg het ding wel aan de praat, maar was gewoon even nieuwsgierig welke circuitversie en of iemand de PCB-herkomst herkent.

Bedankt!
 

Attachments

  • E3_1.jpg
    E3_1.jpg
    156,3 KB · Bekeken: 106
  • E3_3.jpg
    E3_3.jpg
    107,5 KB · Bekeken: 81
Superfijne tremolo!

Wel benieuwd hoe die xvive vactrol het doet, zelf nog een voorraadje originelen, dus due heb ik laatst een gebruikt voor mijn build (pedalpcb bij musikding gekocht).
 
'k Moet bekennen dat ik 'm oorspronkelijk gekocht had om er een andere 5-knob tremolo in te stoppen, maar wegens al die goede verhalen over dit ontwerp lijkt het onverstandig deze niet eerst eens in gebruik te nemen :)

'k Zal hier posten als ik weet wat er stuk was, en of dat die Xvive Vactrol bijvoorbeeld was.
Las ergens dat er kennelijk ook slecht werkende Xvive-fakes zijn, maar dit pedaal heeft het oorspronkelijk in elk geval gewoon gedaan, dus het zal wat dat betreft wel in orde zijn.
 
Back
Top