NicoNoise - UnevenDream

Geslaagde track, houd wel van zo’n afwijkend ritme.
Lekkere achtergrond muziek.
Thnx, grappig dat je een afwijkend ritme als achtergrond kan ervaren, ik wordt daar altijd naar toe getrokken met mijn aandacht.
Mooie track hoor! 8>
Dank u!

Nord solo-tje is mooi gedaan. Baslijntje vind ik iets te staccato.
Dank, ga hem nog eens beluisteren met dat als gegeven.
 
zo! wat een track! niet mijn genre, ik gebruik die frasering niet vaak, om iets uit te leggen, maar nu doe ik dat wel: want dit werkt, dit heeft effekt, voor mij, keigoed gemaakt. ondanks.. en er is dan geen ondanks voor mij.

ritmisch sterk, sounds sterk. details, ja ja, sterk.

ja!
 
Heel knap gedaan. Coole solo, beetje Jens Johannsson geluid. Mooie gefraseerd ook, denk dat daarom mensen de gitaar associatie hebben. Ik vind de zang echt tof, alleen jammer dat je van die tuning artefacten hoort. Wellicht een keer laten inzingen door een echte zangeres. De bas vind ik ook iets te prominent. Een beetje de filter wat dicht draaien zou het wat smoother maken naar mijn idee. Maar allemaal kleinigheden Top werk.
 
Wat direct opvalt is de ruimte die je open laat, knap! Mooie vocals ook, hoewel de artefacten inderdaad wel hoorbaar zijn van het tweaken daaraan. En toffe solo, NM ftw!
 
zo! wat een track! niet mijn genre, ik gebruik die frasering niet vaak, om iets uit te leggen, maar nu doe ik dat wel: want dit werkt, dit heeft effekt, voor mij, keigoed gemaakt. ondanks.. en er is dan geen ondanks voor mij.

ritmisch sterk, sounds sterk. details, ja ja, sterk.

ja!
Dank, zeker anders dan jouw genre, fijn dat je het toch kan waarderen :)

Heel knap gedaan. Coole solo, beetje Jens Johannsson geluid. Mooie gefraseerd ook, denk dat daarom mensen de gitaar associatie hebben. Ik vind de zang echt tof, alleen jammer dat je van die tuning artefacten hoort. Wellicht een keer laten inzingen door een echte zangeres. De bas vind ik ook iets te prominent. Een beetje de filter wat dicht draaien zou het wat smoother maken naar mijn idee. Maar allemaal kleinigheden Top werk.
Thnx, heb ondertussen nog eens naar de bas geluisterd en weet wat jullie bedoelen, ga ik volgende keer meenemen.
Jens Johannson ken ik, heeft een album samen met Allan Holdsworth gemaakt en die heb ik, inspiratiebron :D
Wat direct opvalt is de ruimte die je open laat, knap! Mooie vocals ook, hoewel de artefacten inderdaad wel hoorbaar zijn van het tweaken daaraan. En toffe solo, NM ftw!
Dankjewel!
Vocal ga ik misschien door een Echte Zangeres over laten doen, als ze met een 7/8 maat om kan gaan. Dat moeten we nog even proberen :)
 
Heel graaf. Ik hoopte op nog net ietsje meer stutters
Zoals ik altijd zeg: je hebt muzikanten en je hebt prutsers (zoals ik) haha
 
Back
Top