NorthernlightX - Acid Cloud

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.778
Locatie
Velserbroek
Mijn inzending voor dit jaar is eens geen geijkte trance track. Deze keer gooi ik het over een acid / progressive / techno boeg. Hopelijk kan het jullie bekoren :biertje:.

 
Lekkere geluiden, zit nog niet op mn beste speakers te luisteren maar het stampt nu al lekker weg. Om op te dansen (wat natuurlijk het doel is van deze muziek) is dit wel naar mijn smaak.
 
Gisteren een hard techno-mix geluisterd via YouTube. Dat is nu kennelijk helemaal hot. Deze track kan er zo tussen, hoewel die kicks nog harder en lomper zijn. Sfeertje is lekker opnaaiend en die 303 blijft hemels. De drop is ook erg geslaagd. Puur als luistertrack vind ik 7.20 wel erg lang, maar daar is dit nummer ook niet voor bedoeld. Om 3.00 uur 's Nachts op een zweterigge dansvloer is het feest. Aciiiiiiiiid! 🔥🔥🔥
 
lekkere bounce heeft de track.
Vind wel de saturatie op de bas te veel en dat maakt het net wat minder 'mooi' .
Kick drum zit er wel erg goed in.

Suc6
 
Beukt lekker weg. Qua mix en productie zit het allemaal (zoals verwacht) wel snor. De scheurlead kon me echter niet voor de gehele 7:20 boeien. Na een bepaalde tijd had ik graag een nieuw element gehoord (ipv de lead die nog meer ging scheuren) zodat het meer zou opbouwen naar een climax. Just my 2 cents :)
 
Dank allen voor het positieve commentaar! Ik heb nog niet zo veel ervaring in het "van dik hout zaagt men planken" techno genre maar zo te lezen is het goed gelukt.

@Jason31 klopt, deze heb ik eerder op het forum gezet en afgezien van wat laatste mix/master tweaks is er niets veranderd.

@metatron De main acid in deze track komt uit de Subsequent37, maar uit Sylenth1 krijg ik net zo makkelijk smerige acid geluiden. Het fiulter van de Moog is natuurlijk wel een stuk mooier dan die in Sylenth.
 
Back
Top